ستاره پیشین و عضو هیئت مدیره باشگاه یوونتوس با کنایه به رمی‌ها عنوان کرد بانوی پیر اهل عمل کردن است تا حرف زدن.

تیم فوتبال یوونتوس سه‌شنبه شب در هفته آخر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بدون گل خانگی‌اش مقابل اتلتیکومادرید به جمع 16 تیم برتر این رقابت‌ها راه یافت این در حالی است که چهارشنبه شب رم، دیگر نماینده ایتالیا در صورت پیروزی بر منچسترسیتی می‌توانست به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کند ولی با قبول شکست 2 بر صفر مقابل نماینده انگلیس از رسیدن به دور حذفی بازماند.

پاول ندود در گفت‌و‌گو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا با کنایه به جالوروسی که در دو سال اخیر رقابت نزدیکی با بانوی پیر برای فتح اسکودتو داشته است، گفت: ما تقریباً تمامی جوابی را که باید به رم می‌دادیم، با عملکردمان داده‌ایم. یوونتوس نسبت به رم کمتر حرف می‌زند و در مقابل با کار بیشتر به نتایج بهتری می‌رسد.

هافبک پیشین بیانکونری همچنین با تمجید از سرمربی بانوی پیر که در ابتدای فصل جاری جانشین آنتونیو کونته شد، عنوان کرد: آلگری مربی باهوشی است و با نوآوری‌های خود یوونتوس را به شرایط خوبی رسانده است. حالا یوونتوس در تقابل با تیم‌های بزرگ حاشیه  امنیت و هوشیاری بیشتری دارد.

یوونتوس در حال حاضر با 35 امتیاز صدرنشین سری A ایتالیاست و با رم که در دوم جدول ایستاده است، سه امتیاز اختلاف دارد. شاگردان آلکری در هفته پانزدهم این رقابت‌ها روز یکشنبه هفته پیش رو در دیداری خانگی پذیرای سامپدوریا هستند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)