مرجع خبری پرسپولیس : عادل فردوسی پور در گزارش مسابقه تیم های استقلال و ذوب آهن شکست استقلال برابر پرسپولیس و خوردن 3 گل از ایمن زاید در 10 دقیقه را زنده کرد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، فردوسی پور در این بازی گفت: «من دارم نگاه می کنم ببینم در لیست بازیکنان ذوب آهن امینی ، ایمانی چیزی نیست چون ممکنه خطرناک باشه برای استقلال و سید مهدی رحمتی!»

اشاره فردوسی پور به 5 گلی است که ایمن زاید و ایمان منوچهری در مسابقات پرسپولیس و سایپا با استقلال وارد دروازه رحمتی کردند.

وی ادامه داد : «در لیستی که ای اف سی آماده کرده نام حنیف عمران زاده سهیل درج شده اما مثل اینکه اسم بازیکنان ذوب آهن واقعی هست و از بابت وجود ایمان در اون جای نگرانی نیست!»

در یک صحنه دیگر کارگردان تلویزیونی بارش باران در ورزشگاه آزادی را به تصویر کشید و فردوسی پور با تعجب اعلام کرد انگار در ورزشگاه باران در حال بارش هست اما پرویز مظلومی کنار زمین دیده میشه! (پرویز مظلومی برای آسیب نرسیدن به موهایش معمولا هنگام بارندگی روی نیمکت می نشیند)

گفتنی است مسابقه تیم های استقلال و ذوب آهن از سری مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برای راهیابی به مرحله گروهی از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)