مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر که توانستیم دل مردم را شاد کنیم و عیدی کوچکی به آنها بدهیم.

محمدحسین کنعانی‌زادگان که به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان انتخاب شد، در نشست خبری پس از این بازی حضور یافت و گفت: عید را به همه مردم و شما خبرنگاران تبریک می‌گویم. از مردم و هواداران که آمدند و حمایت کردند و این دلگرمی را به ما دادند، تشکر می‌کنم. توانستیم دل‌شان را شاد کنیم و عیدی کوچکی بدهیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. خدا را شکر که وظایفی که کادر فنی بر عهده‌ام گذاشته بود، انجام دادم و همچنین زحمات بچه‌ها را با دو گل به ثمر رساندم و ان‌شاءالله این روند را ادامه دهم.

وی درباره حضور نفرات جوان در لیست اخیر تیم ملی و برای بازی امروز با ترکمنستان گفت: قلعه‌نویی همیشه با ما و بزرگان تیم صحبت می‌کند و این انتقاد را دارد. مدیون او هستم، چون مرا در ملوان کشف کرد و به من بازی داد. این تجربه‌ای که حالا در 29 سالگی پیدا کرده‌ام، ان‌شاءالله بتوانم به جوانانی که کنارمان هستند، کمک کنم. این مسائل را کادر فنی از ما خواسته که نه در زمین، بلکه در بیرون زمین هم با جوانان صحبت کنیم. مهم بیرون زمین است و بیشتر صحبت می‌کنیم، چون اینها آینده فوتبال ما هستند. این تغییر نسل و ترکیب نفرات جوان و با تجربه می‌تواند برای آینده مثمرثمر باشد تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

کنعانی‌زادگان عنوان کرد: درباره امین حزباوی و سامان فلاح که دقایق آخر به میدان آمد، همیشه قلعه‌نویی و بزرگان تیم می‌گویند که باید قدر این پیراهن را بدانید، چون نماینده 80 میلیون هستید. همیشه کاری کنید که جایگاه خود را حفظ کنید و بهترین رفتار را در بیرون از زمین و بهترین عملکرد را در میدان داشته باشید. همه جوانان می‌دانند که باید قدر این پیراهن را بدانند و بهترین عملکرد را داشته باشند. درباره تبریک تولدم نیز باید بگویم که به نظرم گلی که به ثمر رساندم، عیدی خوبی به مردم کشورم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)