محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از خارج شدن از باشگاه پرسپولیس مقابل هواداران حضور پیدا کرد.

محمدحسین کنعانی زادگان که شایعاتی مبنی بر اختلاف نظر با مدیران پرسپولیس و جدایی از این تیم به گوش می رسید، صبح امروز به ساختمان باشگاه رفت و با مدیران این تیم دیدار کرد.

کنعانی زادگان پس از ترک باشگاه مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: آمدم خانه خودم و هیچ خبری نبود و همه چی عالی و یک غذایی خوردیم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود درخواست افزایش قراردادش را داده است با نشان دادن انگشت جوهری خود گفت: این حرف‌ها اصلاً درست نیست و و ما هیچ مشکلی نداریم. من با پرسپولیس قرارداد داشتم و نمی دانم این حرف ها از کجا می آید که می خواهد قراردادش را اضافه کند. من همیشه گفتم اولین جایی که می روم پرسپولیس است و هرچی دارم از این هواداران و از این باشگاه است. خوشحالم که در کنار تیم هستم و قول می‌دهم یک تیم قدرتمند و خوب داشته باشیم و صد در صد دوباره قهرمان شویم.

کنعانی همچنین درباره جدایی چند بازیکن این تیم به خاطر مسائل مالی و سایر پیشنهادهایش گفت: من فقط درباره خودم صحبت می‌کنم نه سایر بازیکنان. من هم پیشنهاد داخلی داشتم هم خارجی اما نخواستم در این وضعیت هواداران پرسپولیس را ول کنم. خدا را شکر اینجا هستم با قدرت ادامه دهم به خاطر پرسپولیس و هوادارانش، جانم را می‌دهم.

وی درباره اینکه آیا قراردادش را تمدید کرد گفت: همان طور که گفتم من قرارداد دارم و نمی دانم چرا می گویید تمدید کردم.

وی درباره اینکه آیا خبر دارد تمرینات قرار است با چند بازیکن شروع شود گفت: من خبر ندارم و فقط می دانم شنبه باید سر تمرین حاضر شوم و پرقدرت ادامه دهم که برای لیگ و جام حذفی و لیگ نخبگان و تیم ملی آماده شوم.

کنعانی درباره اینکه آیا پاسپورتش را به باشگاه داده و شکایت ایجنت قبلی اش گفت: ما اصلا مشکلی نداشتیم و نمی دانم این بحث پاسپورت چرا مطرح شده! به هر حال یک سری اتفاقات در گذشته افتاده و اسم این ایجنت را نمی آورم که بزرگ بشود و امیدوارم او هم موفق باشد و همان طور که گفتم به خاطر این باشگاه و هوادارانش جانم را می دهم و سرم را می گذارم چون هرچه دارم از این هواداران است و هیچ وقت گذشته خودم را فراموش نمی کنم.

مدافع پرسپولیس درباره گاریدو سرمربی جدید تیم گفت: من با ایشان دیداری نداشتم و از نزدیک او را ندیده ام و شنبه اولین تمرین ما است و هرکس زیر نام بزرگ پرسپولیس و پرچم آن می آید باید جانش را بدهد و تمام توانش را بگذارد. من هم تا جایی که بتوانم کنار این تیم می مانم و با دل و جانم بازی می کنم. تشکری از مدیریت آقای درویش و بادامکی هم دارم و امیدوارم امسال با هم تیمی پرقدرت درست کنیم و قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)