مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اورنوف یک ضربه بد خورده و ترجیح داده بازی نکند تا وضعیتش بدتر نشود ولی الان اوضاعش بهتر است.

محمد حسین کنعانی زادگان پس از برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار داشت: خداراشکر همه چیز عالی بود، از مسئولان شهر قدس ممنونم و دستشان درد نکند که زمین را آماده کردند. سنگ تمام گذاشتند و هواداران خوب و همه چیز عالی بود. خدا را شکر این برد هم با کلین‌شیت تمام شد.

وی ادامه داد: در بازی قبلی نیز خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه فرصت‌های ما به گل بدل نشد. این بازی همین الان تمام شد و به بازی بعدی فکر می‌کنیم. امیدوارم در شهرآورد نیز اول اینکه بازی خوبی به نمایش بگذاریم و دوم برنده بازی شویم.

کنعانی زادگان در خصوص اینکه آیا امید به گلزنی در دربی را دارد، گفت: من همه سعی و تلاشم را می‌کنم. همیشه گفتم چه یک دقیقه بازی کنم، چه نود دقیقه همه وجودم را می‌گذارم. چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی. شهرآورد همه چیزش با بازی‌های دیگر فرق می‌کند و هر تیمی که بهتر بازی کند و بیشتر تلاش کند، 3 امتیاز بازی را می‌گیرد. ما نیز تمام سعی‌مان این است که 3 امتیاز را بدست آوریم.

وی در خصوص اینکه دربی در شهر اراک برگزار می‌شود، گفت: همه ما شرایط آزادی را می‌دانیم. ما دوست داریم شرایط آزادی مهیا شود، بازی‌های بزرگی داریم و تیم‌های بزرگی می‌آیند. با این حال من یکبار دیگر نیز تشکر کنم که زمین شهرقدس واقعا مهیا کردند.

بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: در ابتدای لیگ هستیم و نمی‌شود پیش‌بینی کرد که کجای جدول می‌ایستیم. می‌خواهیم بازی به بازی بهتر شویم.

وی گفت: یک اشتباهی در بازی با الاهلی پیش آمده بود که استنباط شد که من گفتم بازی برگشت و این مسائل رسانه‌ای شده بود، من منظورم این بود که امیدوارم در حذفی به شما بخوریم.

کنعانی زادگان در خصوص مصدومیت اورنوف گفت: ان‌شاءالله به دربی می‌رسد. یک ضربه بد خورده و ترجیح داده بازی نکند تا وضعیتش بدتر نشود و الان اوضاعش بهتر است.وی در خصوص احمدزاده گفت: فرشاد عالی بود و از بازی او لذت بردم. واقعا جنگنده و خوب بود. بازیکنی است که از دل و جانش مایه می‌گذارد.

کنعانی زادگان در خصوص کارت زرد گرفتن گندوز گفت: برخی اوقات این اتفاق می‌افتد. با او صحبت می‌کنیم که چنین اتفاقاتی نیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)