مرجع خبری پرسپولیس : يكي از مشكلات تيم‌هاي پرطرفدار مثل پرسپوليس اين است كه بعضي بازيكنان وقتي در اين تيم‌ها به شهرت مي‌رسند و صاحب پيراهن تيم ملي هم مي‌شوند ديگر انگيزه روزهاي اول حضورشان در اين تيم‌ها را ندارند.

 

حالا مصطفي دنيزلي هم خيلي زود متوجه اين مساله شده و اصلا بعيد نيست كه با ادامه اين روند او چند بازيكن اسم و رسم‌دار را نيمكت‌نشين كرده و به جوان‌ترها ميدان دهد.

 

محمدحسين كنعاني، مدافع جوان و 17 ساله تيم جوانان كه به تازگي به عضويت پرسپوليس درآمده اگر بتواند به لحاظ روحي هم خودش را آماده بازي در تيم جديدش كند بدون شك با توجه به اعتقاد دنيزلي به بازيكنان جوان مي‌تواند جايگاه ثابتي را در تيم پيدا كند. كنعاني درباره حضور در اين تيم پرطرفدار مي‌گويد:

 

«آقاي محمدي براي اردوي بندر لنگه من را به تيم جوانان دعوت كرده بود كه آمدم تهران. فرداي آن روز گفتند بايد بروم باشگاه پرسپوليس و با مسوولان اين تيم مذاكره كنم. از آقاي محمدي مشاوره گرفتم و رفتم باشگاه پرسپوليس و قراردادي 5/2 ساله را امضا كردم. اصلا هم به دنبال مسائل مالي نبودم چرا كه فعلا پيشرفت براي من مهمترين موضوع به حساب مي‌آيد.»

 

كنعاني كه از مدافعان آينده‌دار فوتبال ايران است درباره بازي براي پرسپوليس و اينكه آيا مي‌تواند با مدافعان بزرگ اين تيم رقابت كند مي‌گويد: «پرسپوليس مدافعان بزرگي در اختيار دارد اما فعلا فقط بايد با دو مدافع رقابت كنم. اگر آقاي دنيزلي به من اعتماد كند و به بازي من بها بدهد قول مي‌دهم مهره مفيدي براي خط دفاعي پرسپوليس باشم و بتوانم جواب اعتماد اين مربي بزرگ را بدهم.»

 

كنعاني كه اصليتي ماهشهري دارد فوتبال خود را مديون اكبرمحمدي است. او مي‌گويد: «فوتبالم را مديون اكبرمحمدي هستم. او مرا از استقلال ماهشهر كشف كرد و به تيم نوجوانان دعوت كرد. 24 بازي در تيم نوجوانان ايران انجام دادم و سپس توسط محمدي به تيم جوانان دعوت شدم. در تمام بازي‌هاي تيم جوانان ايران فيكس بودم و كاپيتان دوم محسوب مي‌شدم. حالا هم اميدوارم روزهاي موفقي را در پرسپوليس داشته باشم و با جان و دل براي اين تيم و همچنين تيم جوانان بازي كنم.»

 

گفت و گو: ایران ورزشی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)