تلاش‌های شبانه‌روزی و چند ماهه باشگاه پرسپولیس به ثمر نشست و مجوز AFC (حرفه‌ای) باشگاه پرسپولیس که پیش از این از سوی کمیته ذیربط در فدراسیون فوتبال تایید شده بود، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تایید و صادر شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه، کنفدراسیون فوتبال آسیا، امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد؛ با توجه به اسناد و مدارک بارگذاری شده باشگاه پرسپولیس، مجوز حرفه‌ای و شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرده است.
این موفقیت در حالی رقم خورد که در دوره گذشته رقابت‌ها، پرسپولیس از دسترسی به این مجوز محروم مانده بود و این بار در حالی آن را به دست آورد که استانداردهای سخت‌گیرانه‌‌تری اعمال شده بود.

این موفقیت، محصول یک کار تیمی شبانه‌روزی و چند ماهه در باشگاه پرسپولیس بود.

باشگاه پرسپولیس برای موفقیت و پیروزی در این مسیر و تقدیم شادی دیگر به هواداران خود، اقدامات را پیش از شروع رسمی حرفه‌ای‌سازی آغاز کرده بود.

تقریبا تمام بخش‌های باشگاه و بیش از همه بخش امور بین‌الملل درگیر این مساله بودند. آن‌ها به شکل خستگی‌ناپذیری فرایند کار را پیش بردند و برای این منظور گاهی تا پاسی از بامداد، بدون وقفه در حال فعالیت بودند تا در حالی که بسیاری انتظارش را نداشتند، این اتفاق هم رقم زده شود.
باشگاه پرسپولیس در نوروزی که گذشت تعطیلات را به خود ندید. بخش مهمی از کار مربوط به تامین منابع مالی و پرداخت بدهی‌های باشگاه در همان مقطع صورت گرفت در حالی که شاید کمتر کسی تصور می‌کرد، در تعطیل‌ترین روزهای سال و ساعات شبانه‌روز مدیران و کارکنان باشگاه به ویژه در بخش کمیته دریافت مجوز در حال تکاپو هستند.

شیرینی این موفقیت گوارای وجود هواداران پرسپولیس و جامعه فوتبال ایران.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)