سرپرست تیم فوتبال مس کرمان گفت: اینکه باشگاهی بازیکنی را بسازد و بعد سایر تیم‌ها او را ببرند،‌ گناه است.

ایرج کهندل در خصوص اینکه سایت باشگاه سپاهان اعلام کرده شجاع خلیل‌زاده به اصفهان رفته، عنوان کرد: قانونا و شرعا خلیل‌زاده بازیکن ماست. من هم اکنون در اردوی تیم هستم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده است اما در واقع او برای کرمان است. حالا نمی‌دانم که شاید آنها از راه دیگری وارد شده باشند.

وی ادامه داد:‌ اصلا نمی‌دانم چرا سپاهانی‌ها این کار را می‌کنند. چه معنایی دارد که دیگران بازیکن بسازند و چند تیم پولدار بازیکنان را بگیرند. باور کنید این گناه است. چند باشگاه پول زیاد دارند و بازیکنان را می‌برند چرا اجازه نمی‌دهند تا 4 تیم دیگر مقابل آنها مقاومت کنند.

سرپرست مس یادآور شد: اجازه دهید تا تیم‌های دیگر هم بتوانند رشد کنند. با این وجود سایر تیم‌ها نابود می‌شوند. اگر با مس این کار را می‌کنند در واقع جنوب شرق ایران فوتبالش نابود می‌شود. آقایان به خاطر خدا هم که شده این رفتارها را نکنند. چرا یک تیم دو بازیکن می‌سازد و چند تیم دیگر باید از آنها استفاده کند.

کهندل تاکید کرد: چرا داماش، ملوان و فجر سپاسی نابود می‌شوند. به خاطر همین مسائل است حالا آمدیم تیمی پول نداشت باید این بلاها سرش بیاید. 4 باشگاه پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی تمام بازیکنان خوب را جذب می‌کنند و اجازه نمی‌دهند بازیکنان به صورت متعادل بین تیم‌ها تقسیم شود.

وی گفت: به من 50 میلیارد بدهید و ببینید چگونه یک هفته‌ای تیم را می‌بندم. باید اجازه داد تا تمام باشگاه‌ها با یک شرایط در لیگ حاضر شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)