سرپرست تيم فوتبال مس کرمان گفت: در فصل نقل و انتقالات با 2 بازيکن خارجي مذاکره کرديم که تا سه روز آينده وضعيت اين بازيکنان مشخص مي شود.

ايرج کهندل در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون 3 بازيکن ليگ برتري جذب کرديم. باشگاه مس با 2 بازيکن خارجي نيز مذاکرات نهايي را انجام داده است. قرار است ظرف سه روز آينده با اين بازيکنان به نتيجه نهايي برسيم.

سرپرست تيم فوتبال مس کرمان تاکيد کرد: بازيکنان خارجي از کشورهاي برزيل و آفريقاي جنوبي هستند.

کهندل در مورد اردوي تيم مس افزود: اردوي تيم فوتبال مس از جمعه هفته گذشته آغاز شده است و تا هفته آينده نيز ادامه دارد. اين اردو نيز به مدت 9 روز در فرديس کرج برگزار مي شود.

سرپرست تيم فوتبال مس کرمان، در مورد وضعيت شجاع خليل زاده افزود: به احتمال 90 درصد قرارداد شجاع خليل زاده را تمديد مي کنيم. تاکنون نيز مذاکرات خوبي با وي داشتيم. به نظر مي رسد، تا دو روز آينده نيز وضعيت وي کاملا مشخص شود.

سرپرست تيم فوتبال مس کرمان تصريح کرد: در فصل نقل و انتقالات سعي مي کنيم تا بازيکنان کليدي تيم را حفظ کنيم و قراردادشان را تمديد کنيم تا در فصل سيزدهم از اين بازيکنان استفاده کنيم.

کهندل خاطرنشان کرد: با مصطفي سيفي بازيکن تيم نفت نيز مذاکراتي انجام داديم که پس از نهايي شدن با وي قرارداد مي بنديم.

گفتني است؛ تاکنون مسئولان باشگاه پرسپوليس و سپاهان با شجاع خليل زاده مذاکره کردند، اما به نظر مي رسد مس کرمان تا اين لحظه از ديگر باشگاه ها پيشي گرفته است و توانسته نظر وي را در مورد تمديد قراردادشان جلب کنند. به هرحال، تا سه روز آينده وضعيت اين بازيکن مشخص خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)