مرجع خبری پرسپولیس : امیرحسین فشنگچی در دو مسابقه اخیر پرسپولیس مقابل پاس همدان و شهرداری تبریز نتوانست عملکرد مناسبی ارائه کند و در نیمه دوم تعویض شد.

 

فشنگچی که به همین دلیل وضعیت روحی چندان مناسبی ندارد تصمیم گرفت در طول مدت تعطیلی تمرینات پرسپولیس در تهران بماند و مانند اغلب سرخپوشان راهی سفر نشد. او با وجود اینکه گفته بود به خاطر وضعیت روحی که دارد ترجیح می دهد تا در این تعطیلات مانند سایر بازیکنان تمرین اختصاصی انجام ندهد. با این حال روز گذشته برای اینکه حداقل با بدنی آماده در تمرینات شرکت کند به طور اختصاصی تمرین کرد.

 

آرفی امروز می آید

اشپیتیم آرفی پس از اینکه بالاخره موفق شد کارهای مربوط به سفرش را انجام دهد، تعطیلی تمرینات پرسپولیس را در آلمان سپری کرد.

 

آرفی که در دیدار پرسپولیس و شهرداری تبریز پس از مدت ها به عنوان یار تعویضی دورن ترکیب قرار گرفت و عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت، امروز به تهران بازمی گردد تا در تمرینات شرکت کند. سایر هم تیمی های آرفی نیز که به مسافرت رفته بودند طبیعتا امروز در تهران حاضر می شوند و تمریناتشان را آغاز می کنند.

 

شیث هوایی شد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هم برای شرکت در تمرینات شب گذشته به تهران بازگشت. شیث که برای گذارندن تعطیلات و البته دیدار با خانواده به ساری سفر کرده بود، با پرواز ساعت 23 چهارشنبه شب به تهران بازگشت. با توجه به شروع تمرینات و به دلیل اینکه ترافیک در جاده های شمالی کشور بسیار زیاد بود، شیث راه هوایی را برای بازگشت به تهران انتخاب کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)