مرجع خبری پرسپولیس : تیم های فوتبال نونهالان، نوجوانان، جوانان و فوتسال پرسپولیس طی روزهای پنجشنبه و جمعه به میدان می روند.

 

تیم فوتسال سرخپوشان پایتخت که امروز با پرواز ساعت 16 راهی اهواز شدند، فردا در همین ساعت برابر تیم حفاری قرار می گیرند. فردا همچنین تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس آخرین بازی خود را برابر تیم ذوب آهن برگزار می کند.

 

این بازی راس ساعت 14 در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می شود. تیم نونهالان که نایب قهرمان مسابقات شده است همچنین روز جمعه در ورزشگاه شهید چمران حاضر می شود تا در مراسم پایانی این رقابت ها در آئین اهدای جام حضور پیدا کند.

 

نوجوانان پرسپولیس هم روز جمعه باید طبق برنامه از ساعت 12 در ورزشگاه امام رضا (ع) برابر پاس نوین به میدان بروند. هنوز معلوم نیست که حریف در زمین حاضر شود. آنها با توجه به نتایج ضعیف در این فصل، در بازی های اخیر حاضر نشده اند.

 

و اما آخرین بازی هم متعلق به تیم جوانان پرسپولیس است، آنها روز جمعه از ساعت 14 در ورزشگاه شهید هرندی برابر داماش، تیم دوم جدول قرار می گیرند. پرسپولیس در حالی در این بازی حاضر خواهد شد که با توجه به شکل بسته شدن تیم در ابتدای فصل، جواد حسن زاده سرمربی این تیم، نگران کمبود نفرات است.

 

همچنین تیم پرسپولیس «ب» پس از قهرمانی در جام حذفی تهران، در چارچوب دیدارهای لیگ تهران برابر تیم فولاد تن به شکست داد.

 

سرخپوشان در حالی با یک گل مغلوب شدند که به تازگی در چارچوب دیدارهای جام حذفی همین تیم را با نتیجه هفت بر صفر مغلوب کرده بودند. در این بازی به نظر می رسید بازیکنان هنوز در حال و هوای قهرمانی هستند و بدون تمرکز و انرژی لازم بازی را شروع کردند. با این وجود صدرنشینی خود را از دست ندادند و اگر فردا تیم فرخی، استقلال را هم مغلوب کند، پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف صدر جدول را در اختیار خواهد داشت.

 

اسماعیل حلالی درباره عملکرد بازیکنانش گفت: گل حریف روی یک توپ ربایی اتفاق افتاد و زمانی بود که دروازه بان ما به مدافع پاس داد.

 

وی افزود: فولاد تیم خوبی است ولی اصلا بهتر از ما نبود. آنها همین یک فرصت را به دست آوردند، البته فاصله ما در حد آن هفت گل هم نبود. مسئله این است که تیم ما امروز ضعیف کار کرد. البته نه مستحق برد بودیم و نه شایسته این شکست، ولی لازم بود این بچه ها بفهمند فوتبال چقدر بی رحم است. این شوک برای ما لازم بود و مطمئن باشید همه چیز را درست می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)