پرسپولیس نیوز : یحیی گل محمدی در جلسه ای با نیلسون تلاش کرد روحیه دروازه بان برزیلی تیمش را بالا ببرد.

پس از پایان بازی گهر، نیلسون از وضعیت خوبی به جهت روحی برخوردار نبود و به همین دلیل یحیی گل محمدی تصمیم گرفت که در رختکن با او صحبتی نکند، اما فردای پیروزی برابر نماینده لرستان، سرمربی سرخ ها دقایقی با نیلسون به گفتگو پرداخت و نارضایتی خود را از عملکرد این دروازه بان در 2 بازی گذشته تیمش اعلام کرد.  او از نیلسون خواست که با تمرکز بیشتری در میدان حاضر شود و حالا که پرسپولیس به رتبه ششم جدول رسیده است، نباید با اشتباهات فردی این جایگاه از دست برود.

گل محمدی در بخشی از حرف هایش به دروازه بان برزیلی تیمش گفت که احساس می کند پس از خوردن اولین گل پس از 5 بازی، انگیزه این دروازه بان از بین رفته است که البته نیلسون این موضوع را تکذیب کرد.

*پرسپولیس هم از بخشی زاده شاکی شد

اینکه در لیگ برتر جاری داوری مسابقات از کیفیت چندان بالایی برخوردار نبود، موضوعی است که تقریبا اکثر اهالی فوتبال با آن موافق هستند.
بازی پرسپولیس و گهر درود که یک دیدار معوقه از هفته بیستم به شمار می رفت، حاشیه های زیادی از لحاظ داوری درپی داشت و حتما باعث شد تا دقایقی طولانی  پس از سوت پایان این بازی تماشاگران گهر در ورزشگاه حضور داشته باشند و باشعارهایشان اعتراض خود را به داور بازی ابراز کنند اما نکته جالب در این میان اعتراض پرسپولیسی ها به قضاوت بخشی زاده نداشته باشند اما از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد آنها به خاطر کارت زردهای بی موردی که داور بازی به بازیکنان تمیشان نشان داده از داور بازی شاکی هستند.

پرسپولیسی ها اعتقاد دارند محمد نوری و غلامرضا رضایی به همین خاطر 3 اخطاره شدند و در جدال حساس مقابل سپاهان نمی توانند تمیشان را را همراهی کنند قرار است اعتراض کتبی پرسپولیسی ها ظرف چند روز آینده به فدراسیون برسد.

*گل محمدی بر سر دوراهی باقری – بگویچ؟

چند روزی است که دستیاران اصلی گل محمدی در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا نمی کنند و این موضوع شایعه قهر این 2 مربی با یکدیگر را در محافل فوتبال افزایش داده است.

در این خصوص بحث ناراحتی باقری از بگویچ و ترک تمرینات پرسپولیسی به دلیل حضور این مربی کروات به گوش می رسد، اما هر کدام از این 2 مربی و حتی یحیی گل محمدی این موضوع را به شدت تکذیب کردند.

اما درست یک روز پس از پیروزی برابر گهر، تمرین سرخ ها دستخوش اتفاقاتی بود که خواندن آن خالی از لطف نمی باشد.

در این تمرین کریم باقری و بگویچ به صورت جداگانه در حضور تیم حضور پیدا کردند و برای دقایقی با سرمربی به گفتگو نشستند.

گل محمدی سعی دارد با متقاعد کردن این 2 نفر، بازهم کادر تأملی را در اختیار داشته باشد، اما تا به امروز این موضوع منتفی است و سرمربی سرخ ها باید از بین بگویچ و باقری یک نفر را به عنوان دستیار برگزیند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)