پرسپولیس نیوز : این روزها پرسپولیس آن طور که باید نتیجه نمی گیرد تا هواداران به روزهای خوش پایان فصل امیدوار باشند؛ به طوری که یحیی گل محمدی هم از عملکرد شاگردانش ابراز ناراحتی می کند.

در ادامه اخباری را می خوانید که از حواشی این باشگاه به گوش می رسد.
 
اتحاد برای پایان دادن به ناکامی ها
 
مصاحبه اخیر سرمربی پرسپولیس تهران مبنی بر این که از بازیکنان و عملکرد آنها ناراحت است باعث شده تا شاگردانش کمی به خود بیایند و برای پایان دادن به ناکامی ها در نتیجه گیری هم قسم شوند.
 
بازیکنان با خود وعده کرده اند تا با قدرت بیشتری در مسابقات ظاهر شوند و به دلخواه هواداران نتیجه بگیرند و این اتحاد باعث شده روز سختی را برای گهری های درود پیش بینی کنیم که حریف 4 شنبه سرخپوشان هستند و برای ماندن در لیگ دست و پا می زنند.
 
شعار علیه مایلی کهن ممنوع
 
اواسط نیم فصل اول بود که در مطبوعات درگیری رسانه ای شدیدی بین مایلی کهن و مسولان باشگاه پرسپولیس رخ داد و طرفین در رسانه ها مطالبی را بر علیه یکدیگر بیان کردند.
 
در همین رابطه پرسپولیسی ها که پیش بینی می کنند هواداران در حمایت از آنها در جریان بازی با گهر درود شعار هایی را علیه مایلی کهن سر دهند، از سرکرده های هواداران خواسته اند، به منظور احترام به کسوت سرمربی گهر، مراتب احترام را رعایت کنند تا مبادا به چهره شناخته شده پیشکسوتان پرسپولیس بی احترامی شود و در گیری ها ادامه یابد.
 
 
جریمه ای سنگین در راه است
 
خبری را که در ادامه می خوانید در صورتی که صحت و سقم آن توسط مدیران باشگاه تایید شود برای بازیکنان پرسپولیس خبر نا خوشایندی است.
 
شنیده ها حکایت از آن دارد که رویانیان به عنوان مدیر عامل به شدت از نتیجه گیری تیمش ناراحت است  و کسب 11تساوی و 6 باخت  و فقط 7پیروزی در طول 24 هفته باعث شده تا او بر خلاف میل باطنی تصمیم بگیرد تا جریمه ای سنگین از قرارداد بازیکنان و اعضاء کادر فنی کسر گردد.
 
مدیران پرسپولیس گمان می کنند شاید جریمه سنگین پایانی بر ناکامی ها باشد و بتوانند تغییراتی در نتیجه گیری به وجود آورند.
 
 
کریمی کی میرسد؟
 
علی کریمی کی میرسد؟ سوالی  که این روزها یحیی گل محمدی مدام از پزشکان پرسپولیس می پرسد.
 
سرمربی جوان سرخپوشان تهرانی که گمان می کند بازگشت کریمی می تواند تغییری در روند نتیجه گیری تیمش ایجاد کند مدام با پزشکان تیم جلسه برگزار می کند تا از آخرین وضعیت در مان ستاره تیمش مطلع شود.
 
گل محمدی از کادر پزشکی خواسته هر طور شده شماره 8 را به دیدار مقابل ذوب آهن برسانند تا او بتواند از وی در این دیدار حساس بهره گیرد. این مربی که لیگ و موفقیت در آن را تمام شده می داند، سعی بر آن دارد در جام حذفی تیمش را به قهرمانی برساند و سال آینده  آسیایی شود.

 
سرنوشت کلاه کج در انتظار معترضان

 
عادل کلاه کج چندی پیش به خاطر اعتراض مبنی بر دریافت مطالباتش تا آستانه اخراج از پرسپولیس هم پیش رفت ولی این اتفاق نیفتاد تا حاشیه ای گریبان تیم را نگیرد.
 
ولی این بار اوضاع متفاوت است و آن طور که از شواهد و قرائن پیداست مسولان تصمیم گرفته اند در صورتی که صدای اعتراضی به هر دلیل بلند شود، با تصمیمی قاطع او را کنار بگذارند تا حساب کار دست باقی بازیکنان هم بیاید و کسی جرات اعتراض و بر هم زدن آرامش تیم را به خود ندهد.
 
 
توصیه عابدزاده بزرگ به عابدزاده کوچک
 
امیر عابدزاده این فصل به عنوان یکی از گلر ها با پرسپولیس قرارداد بسته و به دنبال فرصتی است تا درون دروازه قرار بگیرد و توانایی هایش را به رخ دیگران بکشد.
 
اما جالب این که احمدرضا عابدزاده که از نوادر دروازه بانی ایران است و اصول دروازه بانی را به صورت علمی به فرزندش آموزش داده است، از امیر خود خواسته که برای حضور در میدان عجله به خرج ندهد و منتظر بماند تا توانایی هایش او را به زمین بفرستد و به او توصیه کرده است از تجارب نیلسون نهایت بهره را ببرد چرا که او اندوخته های خوبی دارد که می تواند در پیشرفتش کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)