مرجع خبری پرسپولیس : در خبرها آمده که پاداش قهرمانی در جام ولایت 300 هزار دلار از سوی هیئت فوتبال و اتومبیل که هنوز تکلیفش مشخص نیست. چند خبر کوتاه از پرسپولیس را مرور می کنید تا در جریان آخرین وضعیت این باشگاه قرار بگیرید:

ميثاق از شنبه تمرين مي‌كند

براي در اختيار داشتن ميثاق معمارزاده، پرسپوليس و استيلي بايد دو روز ديگر هم صبر كنند. ميثاق كه به خاطر آسيب‌ديدگي كشاله‌اش چند روزي است تمرين نمي‌كند، در تمرين ديروز هم نقش تماشاگر را داشت و البته گفت كه با پشت‌سر گذاشتن آسيب‌ديدگي‌اش از شنبه تمرين‌هاي خود را از سر خواهد گرفت تا براي بازي با سپاهان آماده شود.

دلخوري استيلي از مسوولان درفشي‌فر

خاموش بودن سيستم گرمايشي استخر درفشي‌فر بهانه‌اي شد براي عصبانيت و دلخوري حميد استيلي. او پيش از شروع تمرين ديروز، خواستار آماده كردن استخر ورزشگاه شد اما از مسوولان درفشي‌فر جواب شنيد كه «سيستم گرمايشي استخر مجموعه خاموش است و بايد برويد جاي ديگر»، همين بود كه سرمربي پرسپوليس را ناراحت كرد تا او با دلخوري رو به عاشوري بگويد: «وقتي مجموعه خودمان هم با ما همكاري نمي‌كند ديگر چه توقعي بايد داشته باشيم. » هماهنگي‌هاي سرپرست و مدير اجرايي پرسپوليس اما بالاخره نتيجه داد و در پايان تمرين اعلام شد كه سرخ‌ها مي‌توانند از استخر و سوناي ورزشگاه درفشي‌فر استفاده كنند.

به ممدوتال اجازه سفر ندادند

بازي با سپاهان آنقدر حساسيت دارد كه حميد استيلي براي حضور در آن روي تك تك بازيكنانش حساب كند. به همين خاطر هم بود كه به ممدوتال اجازه سفر به بوركينافاسو را نداد. اين بازيكن تصميم داشت سه‌شنبه شب خود را به كشورش برساند تا در ديدارهاي دوستانه برابر ساحل عاج و آنگولا در روزهاي 20 و 27 آبان ماه، تيم ملي بوركينافاسو را همراهي كند اما استيلي با اين توجيه كه «در بازي با سپاهان به او احتياج دارم» به ممدوتال اجازه رفتن نداد تا اين مدافع ديروز با دلخوري تمرين كند.

پرسپوليس در انتظار پاداش قهرماني

پاداش قهرماني در تورنمنت ولايت تازه‌ترين خواسته پرسپوليس از هيات فوتبال تهران است؛ پاداشي كه مبلغ آن سيصد هزار دلار اعلام شده بود و پرسپوليسي‌ها دريافت آن را انتظار مي‌كشند. اگرچه به قول مدير روابط عمومي باشگاه هنوز خبري نيست: «هنوز كه حرفي به ما نزده‌اند و حتي مبلغ پاداش را هم مشخص نكرده‌اند ولي معاون مالي باشگاه در حال پيگيري است و اميدوارم اين پاداش كه حق پرسپوليس است زودتر به دست باشگاه برسد. »

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)