مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر خبرهای کوتاه پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری…


سفر چهار روزه دنيزلي به تركيه
سفر به تركيه، تازه‌ترين برنامه‌اي است كه سرمربي پرسپوليس براي آخر هفته‌اش در نظر گرفته. با توجه به تعطيلي طولاني‌مدت ليگ برتر، مصطفي دنيزلي بعد از بازگشت از قم بامداد پنج‌شنبه راهي كشورش مي‌شود تا چند روزي را دور از فوتبال به استراحت بگذراند.

 

سفر دنيزلي چهار روزه است و او بامداد دوشنبه به تهران بازمي‌گردد تا تمرين‌هاي پرسپوليس را زير نظر بگيرد.

 

خارجي‌هاي سرخپوش در راه اروپا

با تعطيلي موقت ليگ، بازيكنان و مربيان خارجي پرسپوليس راهي سفر خواهند شد و مقصد همه‌شان هم اروپاست. با رسيدن به اين تعطيلي، ايمون زايد امروز راهي ايرلند مي‌شود و انور لوگوسيچ مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس هم راه بوسني را در پيش مي‌گيرد. ممدوتال هم كه خيلي وقت نيست به تهران بازگشته، سفري تفريحي به تركيه خواهد داشت و همه‌شان هم به دستور دنيزلي صبح دوشنبه بايد در تهران باشند.

سرخ‌ها تا دوشنبه استراحت مي‌كنند

وقفه پيش روي ليگ برتر بهترين فرصت را به پرسپوليس داده براي ريكاوري روحي و فني. به همين خاطر و بر اساس برنامه‌اي كه سرمربي تركيه‌اي نوشته، پرسپوليسي‌ها بعد از بازي چهارشنبه برابر صبا به مرخصي خواهند رفت اما صبح دوشنبه بايد در ورزشگاه درفشي‌فر حاضر باشند براي از سر گرفتن دوباره تمرين‌ها در حضور مصطفي دنيزلي.


سكوت ادامه‌دار جادوگر

سكوت، تنها راهي است كه علي كريمي پيش روي خود گذاشته و در آن قدم برمي‌دارد. او همانگونه كه بعداز بازي‌هاي اخير پرسپوليس حاضر به صحبت با رسانه‌ها نشده بود، بعد از پايان تمرين ديروز و در واكنش به درخواست خبرنگاران براي مصاحبه گفت كه فعلا حرفي براي گفتن ندارد و تصميم به سكوت گرفته است.


سفر زودهنگام سرخ‌ها به دستور دنيزلي

با دستور سرمربي، پرسپوليسي‌ها آخرين تمرينشان پيش از بازي با صبا را در قم انجام مي‌دهند. تمرين امروز كه به آخر برسد، پرسپوليسي‌ها براي صرف دسته‌جمعي ناهار راهي هتل المپيك مي‌شوند و بعد از آن با يك دستگاه اتوبوس VIP و جديد راه قم را در پيش مي‌گيرند. ميزباني از آنها را هتل 4 ستاره خورشيد به عهده گرفته و قرار است شاگردان مصطفي دنيزلي تمرين آخرشان را هم عصر فردا در شهر قم برگزار كنند تا اينگونه براي بازي چهارشنبه برابر صبا آماده شوند.


نايب قهرماني نونهالان پرسپوليس با 6 گل

در فاصله دو هفته مانده تا پايان ليگ نونهالان تهران، پرسپوليسي‌ها نايب قهرماني‌شان را جشن گرفتند. نونهالان پرسپوليس در بيست و هشتمين بازي فصلشان روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) ميزبان تيم شهرداري قدس بودند و با پيروزي 6- يك نايب قهرماني زودهنگامشان را جشن گرفتند. در اين بازي مجتبي ساعدي 4 بار و سيد محمدرضا حيدري و شهاب رشتو هر كدام يك بار براي پرسپوليس گلزني كردند تا بعد از سايپاي قهرمان، كوچولوهاي سرخپوش دومي‌شان در رقابت‌هاي اين فصل را قطعي كنند.

اخبار مرتبط:

* احتمال سفر دنیزلی به ترکیه بعد از بازی با صبا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)