قرارداد سكوبرت فسخ نمي‌شود
مرجع خبری پرسپولیس : در آخرين جلسه كميته فني پرسپوليس كادر فني اين تيم پيشنهاد شركت در تورنمنت 6 جانبه امارات را دادند كه هنوز از جزييات اين تورنمنت خبري منتشر نشده است.


البته قرار است پس از شركت پرسپوليس در تورنمنت 4 جانبه تركيه كه 11 تا 17 دي ماه انجام مي‌شود، سرخپوشان به امارات رفته و در اين تورنمنت هم شركت كنند. با اين وجود مديريت باشگاه هنوز OK نهايي را به كادر فني نداده چرا كه ابتدا بايد هزينه‌هاي سفر و اقامت در دبي بررسي شود. قرار شده تا پايان هفته جاري باشگاه نظر خود درباره شركت در اين تورنمنت را به كادر فني اعلام كند.


جريمه 5 درصدي پاك مي‌شود؟

پس از شكست آخر پرسپوليس در ليگ برتر، مسوولان باشگاه بالاخره تصميم به جريمه بازيكنان و كادر فنی گرفتند و اعلام شد همگي بايد بي‌خيال 5 درصد از مبلغ قراردادهايشان بابت اين باخت آخر شوند. طي روزهاي گذشته شايعه شده با پيروزي مقابل صباي قم اين جريمه مثل جريمه بازي با استقلال كه پاك شد، پاك مي‌شود البته اين خبر هنوز از سوي مسوولان باشگاه پرسپوليس تأييد نشده است.


جلسه باقري – كاشاني تا 5 دي برگزار مي‌شود


روز دوشنبه خبري روي سايت باشگاه پرسپوليس قرار گرفت با اين مضمون كه كريم باقري در جلسه‌اي با حبيب كاشاني درباره مطالباتش صحبت خواهد كرد. اين جلسه البته در روز مقرر برگزار نشد. كريم باقري هم در مصاحبه با ايسنا گفت اصلاً قرار نبوده جلسه‌اي برگزار شود تا صحت خبر سايت باشگاه را زير سوال ببرد. كريم باقري بابت اين فصل و فصل قبل حدود 300 ميليون تومان از پرسپوليس طلبكار است و گفته شده تا قبل از روز 5 دي ماه كاشاني و باقري طي جلسه‌اي درباره چگونگي پرداخت اين پول صحبت خواهند كرد.


قرارداد سكوبرت فسخ نمي‌شود


سكوبرت مدافع اهل كشور مالي مدتي پيش با پرسپوليس قرارداد امضا كرد ولي اين بازيكن چند روز پس از حضور در تمرين‌ها دچار مصدوميت شد. سكوبرت كه از ناحيه همسترينگ آسيب ديده است، فعلاً شرايط بازي را به دست نياورده و تا 3 هفته ديگر آماده بازي خواهد شد. در روزهاي اخير اين موضوع مطرح شد كه احتمال لغو قرارداد او با پرسپوليس وجود دارد ولي علي دايي از لحاظ فني سكوبرت را قبول دارد و راضي به فسخ قرارداد اين بازيكن نيست. با اين شرايط همچنان بايد در انتظار حضور سكوبرت در ميادين رسمي باشيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)