مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر خبرهای کوتاه پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری…

 

فرار كريمي، دنيزلي و ميثاق از خبرنگاران

ديروز حضور اصحاب رسانه در تمرين پرسپوليس آزاد بود و خبرنگاران از فرصت استفاده كردند تا از مصطفي دنيزلي و بازيكنان مصاحبه بگيرند اما در برخي موارد تيرشان به سنگ خورد.

 

ديروز دنيزلي، كريمي، ميثاق و هاشميان حاضر به مصاحبه نشدند كه در اين بين هاشميان گفت به‌صورت تلفني مصاحبه مي‌كند. از بين بازيكنان پرسپوليس هم زايد، نورمحمدي، نصرتي، بادامكي و زارع پاسخگوي سوالات خبرنگاران بودند.

 

محمد به صبا هم نمي‌رسد

عليرضا محمد مدافع راست مصدوم پرسپوليس كه از مصدوميت دست رنج مي‌برد ديروز در محل تمرين حاضر شد اما تمرين نكرد. محمد در تمام دقايق حضورش در ورزشگاه درفشي‌فر از رختكن بيرون نيامد و كارهاي درماني‌اش را ادامه داد. وي ديروز دقايقي طولاني در كلينيك بود و فيزيوتراپي مي‌كرد. محمد و عاشوري آخرين نفراتي بودند كه از درفشي‌فر خارج شدند. مدافع راست مصدوم پرسپوليس كه خودش مي‌گفت از جمعه دويدن نرم را آغاز خواهد كرد، به ديدار با صبا هم نمي‌رسد و بايد اميدوار به بازي‌هاي پرفشار ليگ برتر و ليگ قهرمانان بعد از تعطيلات باشد.

 

پولادي نيازي به ثبت قرارداد ندارد!

مهرداد پولادي ديروز هم در تمرين‌هاي پرسپوليس حضور فعالي داشت. ديروز شايعه شده بود قرار است اين بازيكن بعد از تمرين براي ثبت قرارداد به هيات فوتبال تهران برود اما خودش مي‌گفت به خاطر توافق باشگاه مس كرمان و پرسپوليس براي حضور اين بازيكن در ليگ قهرمانان آسيا نيازي به ثبت قرارداد نيست. ديروز خود پولادي مي‌گفت قرار است هفته آينده رويانيان با مديران باشگاه مس ديدار و گفت‌وگو كند. ظاهرا رويانيان با وجود اينكه قانون اجازه بازي پولادي در ليگ برتر را نمي‌دهد به استفاده از اين بازيكن اميدوار است.

  

علي پروين عزادار شد

علي پروين مدير تيم فوتبال پرسپوليس در غم از دست دادن پسرخاله خود عزادار شد. پروين ديروز در تمرين پرسپوليس حضور نداشت و در مراسم تشييع جنازه پسرخاله مرحومش حضور پيدا كرده بود. مجلس ختم آن مرحوم فردا (جمعه)‌ از ساعت 12 تا 14 در مسجد جامع قلهك برگزار مي‌شود.

 

لوگوسيچ مصاحبه نكرد!

بعد از اينكه هوشيار هم در بازي با فجر سپاسي يكي دو گل بد خورد و همه روي او زوم كردند ديروز برخي از خبرنگاران حاضر در محل تمرين پرسپوليس سراغ انور لوگوسيچ مربي گلرهاي اين تيم رفتند تا از او مصاحبه بگيرند اما اين مربي بوسنيايي با عذرخواهي حاضر به مصاحبه نشد. لوگوسيچ ديروز قبل از شروع تمرين با دنيزلي جلسه‌اي داشت و گفته مي‌شود براي آمادگي گلرها برنامه خاصي ترتيب داده است. مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس ديروز به خاطر دير آمدن اتومبيل كرايه دقايقي در ورزشگاه درفشي‌فر معطل شد.

 

امروز تعطيل، فردا با حضور خبرنگاران

پرسپوليس ديروز تمرين كرد اما امروز خبري از تمرين نخواهد بود و بازيكنان استراحت مي‌كنند. تمرين پرسپوليس فردا (جمعه) ساعت 10:30 صبح در ورزشگاه درفشي‌فر پيگيري خواهد شد و جالب اينكه در اين تمرين هم حضور اصحاب رسانه آزاد است. ظاهرا فاصله زياد بازي تا صبا كه سه‌شنبه برگزار خواهد شد باعث شده چنين تصميمي گرفته شود. البته همچنان حضور هواداران در محل تمرين امكانپذير نيست.

 

فيلم بازي الهلال رسید
قرار است به زودي فيلمي از بازي‌هاي اخير الهلال اولين حريف آسيايي پرسپوليس در اختيار كادر فني اين تيم قرار بگيرد. همچينن روز يكشنبه فيلم بازي با پرسپوليس در اختيار كادر فني قرار خواهد گرفت. فيلم ديدارهاي صباي قم حريف بعدي پرسپوليس در ديدارهاي اخيرش مقابل فولاد و مس سرچشمه هم به دست دنيزلي مي‌رسد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)