مرجع خبری پرسپولیس : یک مهاجم آلمانی در چند تمرین پرسپولیس حاضر شد اما هنوز تکلیفش مشخص نشده است. با اعلام حمید استیلی تکلیف این بازیکن تا 2 روز آینده مشخص خواهد شد.

*علی کریمی که در بازی با استقلال مصدوم شد پس از تمرین امروز مقابل دوربین یک برنامه تلویزیونی گفت: با توجه به قولی که به فرزندان و خانواده‌ام داده‌‌ام می‌خواهم در خدمت آنها باشم.

وی وقتی که با اصرار خبرنگاران مواجه شد، گفت: زن و بچه من چه گناهی کردند که نباید در سال 2،3 روز کنار آنها باشم؟ کریمی از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت شده و باید در دو روز آنیده در تمرین تیم ملی شرکت کند و با این تفاسیر باید دید وی در تمرین تیم ملی شرکت می‌کند یا نه.

* تمرینات پرسپولیس بعدازظهر امروز با حضور برخی از بازیکنان برگزار خواهد شد، اما فردا قرمزپوشان در نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند.

*‌حمید استیلی در واکنش به یک روزنامه ورزشی که از قول پرویز مظلومی نوشته بود جواب‌های كُری استیلی را دادم گفت: وقتی به این رسانه رفتم نمی‌خواستم روی این تخته چیزی بنویسم اما مرا مجبور کردند. به آقای مظلومی سلام برسانید و بگوئید من به هیچ عنوان اهل کری خواندن نیستم و نخواهم بود. ای کاش این رسانه وقتی مظلومی را دعوت کرده بود این حرف را به او می‌زد.

*حمید استیلی ابتدای تمرین جلسه‌ای 40 دقیقه‌ای با بازیکنان داشت که نظرات بازیکنان در این جلسه شنیدنی بود. در این جلسه وحید هاشمیان گفت: باید این بازی را مورد آنالیز قرار دهیم و از آن درس بگیریم. علیرضا حقیقی گفت: گل زود هنگام شیرازه تیم ما را بهم ریخت. حسین بادامکی اعلام کرد که خسته بودیم. علی کریمی: اگر حرف بزنم به برخی‌ها برمی‌خورد. نوری گفت که اشتباه کردم و شیث رضایی اعلام کرد خسته بودیم.

* گمالوویچ و سومدیک پس از تمرین امروز راهی باشگاه پرسپولیس شدند تا کارهای اداری خود را پیگیری کنند.

* جلسه آنالیز دربی 71 بین سومدیک، استیلی و عاشوری، قرار است امروز بعدازظهر برگزار شود. در 24 ساعت گذشته نیز جلسات آنالیز بازی دربی 71 توسط کادر فنی انجام شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)