مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال اميد ساعت 3 بامداد روز سه‌شنبه به تهران رسيد و از روز گذشته حميدرضا علي عسگري بعد از يك هفته دوري در تمرين پرسپوليس حاضر شد.


همچنين قرار است ملي‌پوشان پرسپوليس كه در كره به سر مي‌برند در تمرين عصر پنج‌شنبه تيم‌شان حاضر باشند. بدين ترتيب اين 4 بازيكن فقط دو جلسه با تيم خود تمرين مي‌كنند تا براي بازي با پاس آماده باشند. همچنين شنيده مي‌شد باشگاه پرسپوليس به دنبال اين بوده تا بازي با پاس را يك روز به تعويق بيندازد كه ظاهراً موفق نشده است.

 

بازرسان سازمان ليگ در باشگاه پرسپوليس


با توجه به صحبت‌هاي عزيز محمدي رييس سازمان ليگ، بازرسان اين سازمان به تمام باشگاه‌هاي ليگ برتري مراجعه و پرونده بازيكنان را به دقت بررسي مي‌كنند.


 

اين اتفاق از ابتداي ماه رمضان آغاز شده و قرار است طي روزهاي پاياني اين هفته (امروز و فردا) نوبت به پرسپوليس برسد. اين بررسي بيشتر به خاطر آن است كه مشخص شود آيا باشگاه‌ها سقف قرارداد تعيين شده از سوي ليگ برتر (350 ميليون تومان) را در قراردادهايشان رعايت كرده‌اند يا نه.

 

درمان فشنگچي و اكبري ادامه دارد


قبل از اينكه ملي‌پوشان پرسپوليس به تمرين اين تيم برگردند، فقط جلال اكبري و اميرحسين فشنگچي دو مصدوم پرسپوليس هستند كه البته به نظر نمي‌رسد براي بازي مقابل پاس مشكلي داشته باشند. اكبري در تمرين عصر دوشنبه همراه بقيه سپك‌تاكرا بازي كرد و به نظر نمي‌رسيد درد داشته باشد البته قرار شده بعد از هر جلسه تمرين، يخ درماني را به صورت مرتب انجام دهد. اميرحسين فشنگچي هم كه از درد جزيي كمرش رنج مي‌برد حداقل يك جلسه ديگر بايد فيزيوتراپي كند. فشنگچي هم البته در سپك تاكرا حضور فعالي داشت.

 

فيلم خارجي‌ها به دست دايي رسيد


فيلم بازي‌هاي دو بازيكن خارجي پرسپوليس ديروز به دست علي دايي سرمربي اين تيم رسيد. گفته مي‌شود هر دو بازيكن مهاجم هستند اما مليت‌شان مشخص نيست. پيش از اين صحبت‌هايي مبني بر اينكه دايي يك مدافع يا هافبك دفاعي هم مي‌خواهد شنيده مي‌شد اما به نظرمي‌رسد فعلاً اولويت با جذب مهاجم نوك بلند زن است البته با توجه به اينكه هنوز نام اوساله از ليست پرسپوليس خارج نشده، باشگاه درصدد جذب يك بازيكن است اما به محض حذف نام اوساله، در نيم فصل مي‌توان نام دو بازيكن را به فهرست تيم اضافه كرد.

 

19:30 جمعه، اردو، هتل اسپيناس

 

تيم پرسپوليس بعد از تمرين عصر جمعه كه ديرتر از روزهاي گذشته انجام خواهد شد، ساعت 19:30 به هتل اسپيناس مي‌رود تا يك شب قبل از مصاف با پاس همدان در اردو حاضر باشد. بعد از ابراز رضايت پرسپوليسي‌ها از هتل اسپيناس اردوهاي اين تيم تا پايان فصل در اين هتل 5 ستاره برگزار خواهد شد.

 

پاداش پاس با پاداش پرسپوليس برابر است


از اردوي تيم پاس همدان، حريف روز شنبه پرسپوليس خبر مي‌رسد آنها نيز براي اين برد به اندازه پرسپوليس پاداش تعيين كرده‌اند و چنانچه موفق به شكست سرخ‌ها در تهران شوند، به هر بازيكن 400 هزار تومان پرداخت خواهد شد. تيم پاس همدان به زودي در هتل المپيك مستقر خواهد شد. اين تيم مجيد حيدري يكي از دو مدافع مياني اصلي‌اش را در اين بازي به دليل مصدوميت در اختيار ندارد. همچنين مسوولان فني اين تيم فيلم دو بازي آخر پرسپوليس مقابل فولاد و شاهين بوشهر را به دقت آناليز كرده‌اند.

 

برنامه فشرده براي جدي‌ترين مصدوم

 

قرار شده بعد از بازي با پاس همدان، محمدرضا مولايي بدنساز پرسپوليس برنامه ويژه‌تر و فشرده‌تري را براي بازگشت حسين بادامكي به ميدان تدارك ببينند.
بادامكي طي هفته اخير در تمرين تيم حاضر شده و به مدت نيم ساعت به صورت اختصاصي تمرين مي‌كند اما قرار است زمان تمرين‌هاي او تا پايان هفته آينده به يك ساعت افزايش يابد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)