مرجع خبری پرسپولیس : چند خبر کوتاه از باشگاه پرسپولیس را مرور میکنیم به روایت مرجع خبری پرسپولیس:

 

* پرسپوليسي‌ها جريمه نمي‌شوند
مسئولان باشگاه پرسپوليس جريمه‌اي براي شكست اين تيم در دربي در نظر نگرفته‌اند. هر چند كه مسئولان اين تيم پاداش يك ميليون توماني در صورت پيروزي در دربي در نظر گرفته بودند اما براي شكست خوردن تيم را جريمه نمي‌كنند . پرسپوليسي‌ها اين شكست را نپذيرفته و مدعي هستند اين نوع باخت مستحق جريمه نيست .

 

*دايي در سوئيس مذاكره كرد

با وجود برخي شايعات در مورد آمدن محمد احمدزاده به پرسپوليس و همكاري با كادر فني، دايي در سوئيس رايزني‌هايي با چند مربي خارجي انجام داد.

 

سرمربي سرخپوشان كه كمبود دستيار در كنار خود را به شدت احساس مي‌كند در سفري كه به زوريخ داشت با چند مربي خارجي رايزني كرد تا بلكه بتواند يك دستيارخارجي به كادر فني پرسپوليس اضافه كند به هر حال سرمربي اين تيم بايد هر چه سريعتر دستيار داخلي يا خارجي خود را انتخاب كند چون اين اواخر به همين دليل مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفته است .

 

* كاشاني به خاطر دايي كوتاه نمي‌آيد

مسئولان باشگاه پرسپوليس قصد ندارند از شكايت و پيگيري‌هاي خود پيرامون اشتباه داوري در دربي انصراف دهند از نظر آنها بايد موضوع را پيگيري كرد تا در ادامه مسابقات اين اشتباهات فاحش بوجود نيايد اين در حالي است كه برخي مقام‌هاي آگاه مدعي شدند اين اقدام كاشاني در جهت اختلاف فدراسيون با دايي شكل گرفته است و مدير عامل سرخپوشان قصد دارد با اين كار با تحت فشار قرار دادن فدراسيون به اين اختلاف پايان دهد .

*سرخ‌ها اميدوار به بازگشت عماد رضا هستند

هرچند اين روز‌ها شايعه انتقال عماد رضا به تيم شاهين بوشهر دهان به دهان مي‌چرخد اما پرسپوليسي‌ها همچنان به عقد قرارداد با وي اميدوارند. اين مهاجم عراقي كه بار‌ها با پرسپوليس پاي ميز مذاكره نشسته اين بار نيز با سرخپوشان توافق كرد و راهي مصر شد تا رضايت نامه بگيرد اما در همين حين خبر عقد قرارداد داخلي وي با شاهين منتشر شد با اين حال مسئولان پرسپوليس اين خبر را شايعه مي‌دانند و معتقدند عمادرضا در بازگشت به ايران به جمع آنها مي‌پيوندد.

 

* خوشحالي آرفي در رختكن

آرفي كه در مدت حضور در پرسپوليس مورد اعتماد دايي نبود در حضور ثابتش مقابل نفت محمود آباد، موفق به گلزني شد اين بازيكن در جريان بازي يك گل زد و به همين منظور در رختكن و پس از بازي سر از پا نمي‌شناخت و حسابي جشن گرفته بود آرفي مدعي شده است اگر باز هم فرصت پيدا كند مي‌تواند بيش از اينها براي پرسپوليس گل بزند.

*پرسپوليس حريف داماش شد
پرسپوليس در مرحله بعدی جام حذفی حريف داماش گیلان شد . داماش گيلان كه در بازي‌ با سايپا سه گل زده بود به مرحله بعد راه يافت و بايد در تهران رو در روي پرسپوليس  قرار بگيرد.

*دايي بعد بازي ذوب آهن دستيارش را معرفي مي‌كند
علي دايي بعد از بازي با ذوب آهن دستيارش را معرفي مي‌کند. اين مربي كه نياز به يك دستيار  را احساس مي‌كند، قرار است بعد از بازي حساس با ذوب آهن يك دستيار معرفي كند تا وضعيت كادر فني اين تيم كمي سروسامان بگيرد. كاشاني تنها اين فرصت را براي انتخاب دستيار در اختيار وي قرار داده است.

 

* آنالیزور پرسپولیس در بوشهر

آنالیزور پرسپولیس برای تماشای بازی شاهین و استیل‌آذین به بوشهر می‌رود تا بازی حریف آینده پرسپولیس را از نزدیک نظاره کند. وی پس از بازگشت از بوشهر فیلم بازی و آنالیز کامل آن را در اختیار کادر فنی قرار خواهد داد. پرسپولیس در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر میهمان تیم استیل‌آذین تهران خواهد بود.

 

* جلسه کاشانی با مسئولان سازمان تربیت بدنی


حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس به منظور برطرف کردن مشکلات حلافی، الهایی و آقازمانی جلسه‌ای را با مسئولان سازمان تربیت بدنی برگزار خواهد کرد.

پرسپولیسیها قصد دارند تا از این 3 نفر در ترکیب تیم “ب” خود استفاده کنند اما سازمان تربیت بدنی با آنها مخالفت و اعلام کرده چون قرارداد این 3 بازیکن با تیم بزرگسالان بسته شده است باید در ترکیب همین تیم به میدان بروند. کاشانی قصد دارد تا با مذاکراتی که انجام می‌دهد مشکلات 3 بازیکن را برطرف کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)