مرجع خبری پرسپولیس : آخرین خبرهای ارتش سرخ پایتخت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری پرسپولیس :

تمرین امروز و فردا پشت درهای بسته

با توجه به اینکه سازمان لیگ در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر برگزاری دیدار این تیم با داماش از سری رقابت های جام حذفی در ورزشگاه سردارجنگل رشت پاسخی نداده تمرینات امروز (پنج شنبه) و فردای تیم پرسپولیس در زمین مجموعه ورزشی کشوری برگزار می شود تا در صورت انجام بازی در ورزشگاه عضدی سرخپوشان  به بازی در چمن مصنوعی عادت داشته باشند. طبق تصمیم کادر فنی سرخپوشان امروز از ساعت 10:30 و فردا از ساعت 14:30 پشت درهای بسته زمین چمن مصنوعی ورزشگاه کشوری به تمرین می پردازند.

 

بازی سکوبرت مقابل داماش در پرده ابهام

 

سکوبرت مدافع مالیایی جدید پرسپولیس به دلیل مصدومیت از انجام تمرینات معاف شده است. به گفته فرید زرینه پزشک تیم پرسپولیس سکوبرت از ناحیه همسترینگ پا دچار کشیدگی شدید شده و از او خواسته اند دو روز تمرینات خود را تعطیل کرده و به استراحت بپردازد . روز جمعه از سکوبرت تست آمادگی جسمانی گرفته خواهد شد تا در صورت آمادگی علی دایی بتواند مقابل داماش گیلان در جام حذفی از او بازی بگیرد.

دایی به نوروزی استراحت داد

با توجه  به حضور هادی نوروزی در بازی تمرینی تیم ملی با خودش(!) علی دایی تصمیم گرفت به این بازیکن استراحت دهد و هادی در تمرین دیروز پرسپولیسی ها غیبت داشت . با توجه به حضور غلامرضا رضایی در کوانگژو ، این مهاجم به همراه اشپیتیم آرفی امیدهای خط حمله پرسپولیس در برابر داماش خواهند بود . همچنین ابراهیم شکوری و مجتبی زارعی دیگر مصدومان پرسپولیس بودند که به صورت  اختصاصی تمرین کردند.

ناظمی : با حذف پرسپولیس غول کش جام حذفی خواهیم شد!

افشین ناظمی با رفتن پوشنیک کروات ، سرمربی سابق داماش گیلان ، فعلا امور فنی تیم رشتی را عهده دار شده است . ناظمی در گفتگویی در مورد دیدار با پرسپولیس اظهار داشت : بازی بسیار سختی را پیش رو داریم . پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است که قطعا مقابل ما برای پیروزی به میدان خواهد آمد ولی ما نیز در خانه محکوم به برد پرسپولیس هستیم و با توجه به شناختی که از حریف داریم مطمئناً هواداران در ورزشگاه و مردم فوتبال خوبی از دو تیم خواهند دید.

 

ناظمی در مورد بازی در چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی افزود : ما از ابتدای لیگ یک در این زمین بازی کردیم و مشکلی برای بازی در زمین ورزشگاه عضدی نداریم . وی تصریح کرد : در تیم ما بازیکنان بزرگی چون مهدوی ، چاوشی و چند بازیکن با تجربه دیگر حضور دارند و این موضوع باعث شده تا بگوییم می توانیم مقابل پرسپولیس پیروز شده و لقب غول کش جام حذفی را به خود اختصاص دهیم .

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)