مرجع خبری پرسپولیس : آخرین رویدادهای باشگاه پرسپولیس را با چند خبر کوتاه به اطلاع شما می رسانیم تا در جریان آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس باشید:

 

پرسپوليس چهارشنبه برمي گردد

پس از 9 روز اقامت در تركيه بازيكنان پرسپوليس چهارشنبه اين هفته به تهران باز مي گردند تا تمرينات آماده سازي خود را براي حضور پرقدرت در ديدار مقابل ملوان در تهران ادامه دهند.
گفتني است ديدار پرسپوليس اولين هفته از ليگ يازدهم سه شنبه هفته آينده ساعت 22/30 در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.

سازمان حق كمك مالي به  پرسپوليس ندارد

اگر گمان مي كنيد سرپرست موقت وزارت ورزش مي تواند همچون سالهاي گذشته نيمي از هزينه هاي پرسپوليس را در طول فصل تامين كند در اشتباهيد چون براساس طرح اخير ديوان محاسبات كشور، وزارت ورزش و جوانان حق هزينه كردن در ورزش حرفه‌اي را ندارد تا تيم هاي تحت پوشش جهت خصوصي سازي قدم بردارند.

هاشميان به ملوان نمي رسد اولادي شايد

مشخص نیست پرسپولیس در اولین مسابقه ليگ يازدهم مي تواند از اولادي مقابل ملوان بهره بگيرد يا نه. برهمين اساس وحيد هاشميان به خاطر شكستگي دست به طور قطع به ديدار ملوان نمي رسد و مهرداد اولادي در وضعيتي نامشخص قرار دارد چون پزشكان هنوز نظر قطعي خود را دراين رابطه اعلام نكرده اند.

 

بحث بر سر كاپيتاني سوژه اردوي سرخ پوشان

اين كه حميد استيلي در ديدار تداركاتي پرسپوليس از شيث رضايي به عنوان كاپيتان استفاده كرد  به مذاق شاگردان او خوش نيامده است . حسین بادامکی از جمله کسانی بود که به کنایه گفت خوحشالم که علی کریمی در پرپسولیس است و کاپیتان اول تیم است!  آنها اعتقاد دارند بهتر است بعد از علي كريمي به عنوان كاپيتان اول، نفرات شايسته ايیبه عنوان كاپيتان نهايي دوم و سوم مشخص شوند تا درهمين ابتداي فصل خيلي از مسائل روشن شده و حاشيه ها به طول مسابقات كشيده نشود.

کاظمیان به خاطر کریمی جذب شد؟

به نوشته باشگاه خبرنگارن، هنوز نمی دانیم می توانیم این خبر را باور کنیم یا نه اما گفته می شود علی کریمی در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات طی تماسی از حبیب کاشانی خواست شرایط را برای جذب این بازیکن فراهم کند که بلافاصله حمید استیلی از موضوع مطلع شده و با آن موافقت می کند تا در آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات کاظمیان همبازی کریمی در پرسپولیس شود. کاظمیان صبح با فولاد توافق کرده بود و قصد داشت بعدازظهر برای ثبت قرارداد راهی اهواز شود که آخر شب به سمت پرسپولیس برگشت!

هزینه های اردوی ترکیه را باشگاه تقبل کرد

برخلاف فصل گذشته که برای سفر به ترکیه باشگاه پرسپولیس هزینه نکرد و هزینه های سفر بر عهده اسپانسر بود،این فصل اسپانسری هزینه سفر را تقبل نکرد تا باشگاه مجبور به پرداخت شود. فصل پیش با ارتباط هایی که علی دایی با اروپایی ها برقرار کرد پرسپولیس در یک تورنومنت 4 جانبه با حضور کلن و آینتراخت فرانکفورت آلمان شرکت کرد که تمام هزینه های اردو توسط اسپانسر ترکیه ای پرداخت شد و مسابقات به صورت مستقیم از تلویزیون پخش شد اما امسال هزینه این سفر از طریق باشگاه پرداخت شد.

اختلاف ذوالفقار نسب با مایلی کهن

انتخاب محمد مایلی کهن به عنوان مدیر فنی پرسپولیس برخلاف خواست بیژن ذوالفقار نسب است که رابطه خوبی با او ندارد به همین خاطر وقتی سراغ این عضو کمیته فنی پرسپولیس رفتیم و او از هرگونه اظهار نظر در این مقطع خودداری کرد و اعلام داشت به زودی سخن خواهد گفت که آیا او با مایلی کهن اختلاف دارد یا خیر. مدت هاست که بیژن ذوالفقارنسب در جلسات کمیته فنی شرکت نکرده و علت آن را سفر عنوان کرده است.

 

باشگاه به دنبال تهيه مسكن براي خارجي ها

پرسپوليس تا اين جاي كار دو خارجي در مجموعه خود دارد كه بايد براي آ‌نها مسكن تهيه كند. سومدیک به عنوان عضوي از كادر فني و مامادوتال بازيكن اين تيم باید در بازگشت از تركيه در خانه خود اسكان یابند. برهمين اساس باشگاه سخت به دنبال اجاره خانه براي آنهاست كه به احتمال فراوان خيابان سئول مكاني است كه باشگاه براي اجاره مسكن خارجي ها در نظر گرفته است.

 

تلاش برای راهی کردن کاظمیان به ترکیه

هرچند شاگردان حمید استیلی آخرین روزهای اردوی خود را در ترکیه سپری می کنند ولی دلیلی ندارد تا کاظمیان از تلاش برای حضور در جمع بازیکنان صرف نظر کند. کاظمیان دو روز پیش پرسپولیسی شد و دیروز با لباس پرسپولیس تمرین اختصاصی کرد و اگر شرایط برای او اعزام نشود تا زمان بازگشت تیم یعنی چهارشنبه به تمرینات اختصاصی خود ادامه خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)