مرجع خبری پرسپولیس : چند خبر کوتاه از پرسپولیس را مرور می کنید تا در جریان آخرین وضعیت این باشگاه در 24 ساعت گذشته قرار بگیرید:

براي آناليزور دنيزلي ويزا نگرفتند
قرار بود ناصر صادقي، آناليزور مصطفي دنيزلي دو سه روز زودتر از تيم پرسپوليس راهي عربستان شود و يكي از بازي‌هاي الهلال را از نزديك ببيند اما ظاهرا مسوولان باشگاه موفق نشده‌اند براي او زودتر از موعد ويزا بگيرند.

قرار است صادقي همراه با پرسپوليس به قطر برود و احتمالا سفري به امارات داشته باشد تا يكي از بازي‌هاي الشباب امارات كه 15 اسفند برگزار مي‌شود را از نزديك ببيند.

 

اول بازي با تيمي تكنيكي، دوم ديدار با تيمي قدرتي

پرسپوليس از فرصت باقيمانده تا ديدار با الهلال استفاده كرده و سه بازي تداركاتي انجام مي‌دهد كه تا اينجا يكي از آنها برگزار شده. پرسپوليسي‌ها براي بازي اول خود يك تيم تكنيكي انتخاب كردند كه روي زمين بازي مي‌كند و با وجود كمبود نفرات و زمين نه‌چندان مساعد، دنيزلي از مصاف با پيكان به هدفش كه هماهنگي پولادي، شيث و نصرتي بود رسيد. دنيزلي براي دومين ديدار تداركاتي يك تيم قدرتي را انتخاب كرده كه شهرداري تبريز است و البته اميدوار است بدون پولادي- كه به اردوي تيم ملي پيوسته- در زمين ناهموار درفشي‌فر مصدوم ندهد. سومين بازي هم در قطر مقابل تيم الاهلي برگزار مي‌شود.

2 يا 3 روز استراحت براي ملي‌پوشان

برپايي اردوي 4 روزه در قطر قبل از مصاف سرنوشت‌ساز با الهلال چندان به مذاق ملي‌پوشان پرسپوليس خوش نيامد چرا كه آنها بدون تعطيلي به اردوي تيم ملي رفته‌اند و اصلا دوست نداشتند فرداي بازي با قطر همراه با پرسپوليس به اردوي ديگري بروند. ظاهرا اين مساله به گوش دنيزلي رسيده تا وي در صحبت با ملي‌پوشان بگويد مي‌توانند 2 يا 3 روز در تهران استراحت كنند و سپس به تيم بپيوندند يا پنج‌شنبه همراه با تيم به قطر بروند.

كريمي و محمد مشكل مالياتي دارند، دنيزلي نه

علي كريمي و عليرضا محمد پيگير مشكلات مالياتي‌شان كه براي سال‌هاي 87 و 88 بريده شده هستند كه البته مشكل محمد جدي‌تر است. ظاهرا كريمي فعلا و به‌صورت موقت اين مشكل را حل كرده و مشكلي براي خروج از كشور ندارد اما محمد به‌خاطر جريمه‌اي كه برايش بريده‌اند هنوز نتوانسته مشكل خروج از كشورش را حل كند و همين امروز و فردا بايد اين مشكل را حل كند چرا كه پرسپوليس ساعت 11 پنج‌شنبه به قطر مي‌رود. همچنين شنيده مي‌شد مصطفي دنيزلي هم مشكل مالياتي دارد اما اين مساله تكذيب شد، ضمن اينكه مشكل خروج از كشور ابراهيم شكوري و سامان آقازماني دو بازيكن دانشجوي پرسپوليس هم حل شده است و اين دو نفر مي‌توانند همراه تيم به قطر و عربستان بروند.

 

اخبار چندخطی:

* بازي با تيم الاهلي در اردوي 4 روزه قطر قطعي شده و اين بازي جمعه پيش رو در دوحه برگزار مي‌شود. ظاهرا الاهلي فعلا تيم آخر جدول رده‌بندي ليگ ستارگان قطر است.

*نامه اعتراض باشگاه پرسپوليس به تاريخ ديدار با داماش كه 19 فروردين و دو روز بعد از بازي با الغرافه در قطر برنامه‌ريزي شده به سازمان ليگ ارسال شد.

* باشگاه پرسپوليس در نظر دارد براي معالجات كريم باوي مهاجم سابق اين تيم، از نظر مالي وي را مساعدت كند.

*باشگاه پرسپوليس قصد دارد براي مهرداد پولادي در اردوي قطر جشن تولد بگيرد.

*يروز شنيده مي‌شد معاون حقوقي باشگاه براي حل مشكلات مالياتي دنيزلي به اداره ماليات مراجعه كرده است.

*عليرضا محمد كه بعد از سه روز تاخير ديروز بالاخره از دست مصدومش MRI گرفت، مشكل مالياتي دارد و طي دو روز اخير دنبال اين كار بوده است.

* مصطفي دنيزلي از محسن عاشوري خواسته آخرين وضعيت ملي‌پوشان پرسپوليس را در تماس با آنها پيگير باشد و به اطلاع وي برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)