مرجع خبری پرسپولیس : چند خبر کوتاه از پرسپولیس به روایت مرجع خبری پرسپولیس :

 

پرسپوليس به AFC آمار مي‌دهد

براي اطلاع از شرايط ميزباني پرسپوليس در ليگ قهرمانان، كنفدراسيون فوتبال آسيا خواسته كه اين باشگاه اطلاعات خود را اعلام كند. بر همين اساس مسوولان باشگاه پرسپوليس ورزشگاه محل انجام بازي‌هاي خانگي‌شان در ليگ قهرمانان، محل تمرين خود و همچنين محلي را كه براي تمرين حريفانش در نظر گرفته را همراه با نام هتلي كه حريفان آسيايي‌اش قرار است در تهران در آن اردو بزنند را تا پايان آبان‌ماه به اين كنفدراسيون معرفي خواهند كرد.

نوري، پرسپوليس را اميدوار كرد

نگراني‌ها بابت آسيب ديدگي محمد نوري بهترین بازیکن ماه لیگ برتر ، خيلي زود جاي خود را به آرامش داد. علاوه بر فيزيوتراپي، پزشك پرسپوليس تمرين‌هاي قدرتي ويژه‌اي را براي نوري در نظر گرفته و اگرچه گفته مي‌شد اين بازيكن ممكن است به بازي اين هفته با نفت نرسد اما دكتر زرينه وعده داده كه محمد نوري را به اين بازي مي‌رساند.

 

مولايي از ابومسلم شكايت مي‌كند

 

محمدرضا مولايي بدنساز پرسپوليس از تعطيلي يكروزه تمرين‌ها نهايت استفاده را برد و به مشهد سفر كرد تا ضمن ديدار مجدد با خانواده، مساله مطالباتش از باشگاه ابومسلم را پيگيري كند اما ظاهرا وي جواب جالبي از تيم سابقش نشنيده و ديروز به‌خاطر اين موضوع حسابي شاكي بود. مولايي حدود 15 ميليون تومان از ابومسلمي‌ها مي‌خواهد، پيشتر گفته شده نصف اين مبلغ به او پرداخت مي‌شود اما اخيرا مسوولان اين باشگاه اعلام كرده‌اند فقط 5/4 ميليون تومان به مولايي مي‌دهند كه اين مساله حسابي اعصاب بدنساز پرسپوليس را به‌هم ريخته است. حالا او مي‌گويد قصد شكايت دارد تا به پول كاملش برسد. همچنين وي از باشگاه صباي قم 16 ميليون تومان مي‌خواهد كه قرار است در جلسه‌اي تكليف اين طلب را نيز روشن كند.

 

خوردبين همراه كاشاني به مالزي نمي‌رود

 

محمود خوردبين سرپرست سپيدموي پرسپوليس كه ديروز به همراه كادر پزشكي در راهروي منتهي به سالن حضور داشت و به‌خاطر كمبود فضاي سالن به تيم زياد نزديك نشد اعلام كرده همراه با حبيب كاشاني به مالزي نخواهد رفت. خوردبين گفت روز اول آبان ماه و چهار روز بعد از كاشاني، به همراه مانوسي‌فر مدير روابط بين‌الملل و بيك محمدلو مدير روابط عمومي باشگاه به مالزي مي‌رود تا در اجلاس ليگ قهرمانان AFC شركت كند.

 

سپهر: سكوت مي‌كنم تا پرسپوليس به صدر برسد

 

سپهر حيدري اين روزها جزو آن دسته از بازيكنان پرسپوليس است كه تن به مصاحبه نمي‌دهد. سپهر فقط بعد از هر بازي رودرروي دوربين‌هاي تلويزيوني چند جمله‌اي به زبان مي‌آورد و به مصاحبه‌هاي تلفني پاسخگو نيست، سپهر البته با احترام به مطبوعات به گفتن اين جملات كوتاه بسنده مي‌كند تا كسي را از خود نرنجاند: «سكوت كرده‌ام تا تيم‌مان به صدر جدول برسد. اينطوري تمركز مدافعان تيم‌مان بيشتر شده و اگر دقت كرده باشيد خط دفاعي‌مان عملكردش بهتر شده است.»

سپهر مي‌گويد: «مصاحبه نكردنم دليل خاصي ندارد. فقط فكر مي‌كنم اينطوري تمركزم بالاتر مي‌رود و در سكوت بهتر مي‌توانم كار كنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)