یک کهکشان حاشیه در سرزمین ستاره ها

مرجع خبری پرسپولیس اختلافات علي كريمي و سردار آجورلو در استيل‌آذين‌ پس از مدت‌ها مثل يك دمل چركين سرباز كرد تا ستاره و مديرعامل در مقابل هم موضع بگيرند و كار را به رسانه‌ها بكشند.

 

علي كريمي كه پس از آمدن آجورلو به استيل‌آذين‌ جسته و گريخته در محافل خصوصي ناراحتي خود را از آمدن مديرعامل جديد اعلام كرده بود بالاخره تاب نياورد تا قبل از بازي استقلال و استيل‌آذين‌ با مصاحبه‌اي آتشين عقده چند ماهه خود را بيرون بريزد و حضور آجورلو در استيل‌آذين‌ را زير سوال ببرد.

 

 اين عقده‌گشايي و مصاحبه آتشين كار دست ستاره كهكشاني‌ها داد و مديرعامل كه طاقت شنيدن چنين حرف‌هايي را از كريمي نداشت، تصميم به اخراج ستاره خود گرفت. البته گفته مي‌شود اين اخراج يك سناريوي از پيش نوشته شده بوده و مديرعامل تيم مترصد يك فرصت بوده تا با يك توجه منطقي تصميم به اخراج كريمي بگيرد و چه دلل بهتر از «روزه‌خواري».

 


نكته مهم اينجاست كه اختلاف كريمي و آجورلو بركسي پوشيده نبود و همه مي‌دانستند اين دو چشم ديدن همديگر را ندارند و اگر تا به امروز همديگر را تحمل كرده بودند فقط و فقط به خاطر هدايتي مالك متمول استيل‌آذين‌ بوده چرا كه هر دو طرف دعوا به احترام مالك، اين دعوا و اختلاف را تا به امروز علني نكرده بودند.

حتي قبل از شروع فصل جديد شنيده مي‌شد كه كريمي اعلام كرده بوده كه اگر آجورلو باشد من نيستم ولي هدايتي با وساطت خود يك جوري‌ اين مشكل را حل كرده بود. البته اين مساله هم بر كسي پوشيده نيست كه هدايتي علي كريمي را خيلي دوست دارد و حاضر نيست به هيچ قيمتي او را از دست بدهد و هميشه ناز جادوگر را كشيده است بر پايه همين شناخت عصر روز گذشته خبري شايعه‌اي در ميان اهالي فوتبال دهان به دهان چرخيد كه مالك متمول استيل‌آذين‌ در اقدامي عجيب و به حمايت از بازيكن مورد علاقه‌اش پس از شنيدن خبر اخراج جادوگر با موضع‌گيري شديد اخراج كريمي را وتو كرده است و در مقابل تصميم به اخراج مديرعامل خود گرفته است(!) تا حاشيه‌ها را در تيمش از بين ببرد.

 

بر همين اساس گفته مي‌شود كه به دليل اختلافات زياد ميان كريمي و آجورلو كه اين روزها به اوج خود رسيده بوده، كريمي به نشانه اعتراض نمي‌خواسته تحت هيچ شرايطي مقابل استقلال به ميدان برود اما پادرمياني يكي از مسوولان ارشد باشگاه و درخواست‌هاي او باعث شده تا كريمي به خاطر او حاضر به بازي شود.

 

اما كريمي كه ديگر تحمل مديرعامل را نداشته پس از بازي با مصاحبه‌اي آتشين به تخريب آجورلو پرداخت.

 

خبر اخراج آجورلو توسط هدايتي جسته و گريخته از بعضي منابع غيررسمي تاييد مي‌شود و مي‌گويند هدايتي وقتي خبر اخراج جادوگر را شنيده وضعيت جسماني‌اش منقلب شده است و گفته كه هر طور شده كريمي را حفظ خواهد كرد حتي به قيمت اخراج مديرعاملش! در اين بين شاعه مي‌شود برخ بازيكنان تيم نيز به حمايت از كريمي تهديد به اعتصاب كرده‌اند و مدعي شده‌اند كه اگر كريمي نيايد ما هم سرتمرين حاضر نمي‌شويم. البته اين تهديد بيشتر از سوي بازيكن‌هاي سرشناس تيم انجام گرفته است ؛ همانها كه خود كريمي واسطه آمدن آنها به استيل‌آذين‌ بود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)