پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تنوع تاکتیکی تیم گل‌محمدی در بازی‌های اخیر نشان از قابلیت کادر و بازیکنان این تیم دارد.

کوروش برمک با اشاره به بازی اخیر پرسپولیس برابر تراکتور اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار نمایش خوبی را از خود ارائه داد و توانست با گل دیرهنگام به پیروزی برسد اما در مجموع شاگردان یحیی گل محمدی تیم برتر زمین بودند و استحقاق این برد و سه امتیاز را داشتند.

وی در مورد روند فنی پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در هفته های اخیر با تنوع بازی خود نشان داده که بازیکنانش از قابلیت های فنی بالایی برخوردار هستند. شاید در هفته‌های میانی فصل این روند را از پرسپولیس شاهد نبودیم اما در چند بازی اخیر پرسپولیس با سیر صعودی که در برنامه های فنی اش داشته است، نشان داده که یکی از جدی ترین گزینه های قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شود.

پیشکسوت قرمزها با تمجید از کادر فنی سرخ‌ها به خصوص گل‌محمدی افزود: پیروزی پرسپولیس برابر سپاهان و برد مقابل تراکتور نشان داد یحیی مربی توانایی است که توانسته تیم های بالای جدول و تیم مربیانی را شکست دهد که این چند روز گزینه مربیگری در تیم ملی ایران شده اند. ما دوست داریم گل محمدی در پرسپولیس بماند و با این تیم به افتخارات زیادی دست پیدا کند اما پیروزی های اخیر پرسپولیس مقابل مربیان خارجی شاغل نشان داد قابلیت‌های مربیان داخلی ما برای حضور در تیم ملی بسیار زیاد است و مدیران می توانند در بحث انتخاب سرمربی به مربیان داخلی اعتماد داشته باشند.

برمک در خصوص آینده پرسپولیس در 8 بازی باقی مانده از لیگ برتر به برنا گفت: علاوه بر بحث فنی و نتایج بازی های اخیر، پرسپولیس در دیدارهای چند هفته گذشته نشان داده که از روحیه قهرمانی برخوردار است و می تواند تا رسیدن به هدفش ادامه دار باشد. تا به امروز بار مسئولیت زیادی روی دوش یحیی گل محمدی و همکارانش بوده و در ادامه در بحث مدیریتی نیز مدیران باشگاه و در رأس آنها رضا درویش باید حسابی هوای تیم و بازیکنان را داشته باشند و با ایجاد شرایط خوب، آرامش را برای این تیم حکمفرما کنند.

مهاجم سابق پرسپولیس با تمجید از فاز تهاجمی پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید جدایی لوکادیا برای هر تیمی اتفاق می افتاد می توانست آن تیم را با چالش روبرو کند اما بازیکنان با بهره گیری از توان فنی بالای خود نشان دادند که می‌توانند جای خالی گلزن قهاری مانند لوکادیا را پر کنند. گلزنی مهدی عبدی و بازگشت خوب آل کثیر در نوک پیکان خط حمله اتفاق خوبی برای پرسپولیس است.

برمک در مورد درخشش محمد عمری در بازی‌های اخیر پرسپولیس گفت: محمد عمری بازیکن خوب و آینده داری است که می‌تواند سال های سال در پرسپولیس بدرخشد. در حال حاضر همکاران یحیی در کادر فنی پرسپولیس در قبال او و دیگر جوانان مسئولیت ویژه‌ای دارند. تقویت قابلیت ذهنی بازیکنان جوان موضوعی است که در مورد بازیکنانی مانند عمری می تواند آن ها را تبدیل به ستاره های سال های آتی پرسپولیس کند. محمد از قابلیت‌های فنی خوبی برخوردار است ولی مربیان پرسپولیس باید مراقب باشند که این بازیکن خیلی زود اشباع نشود و بتواند با ادامه روند خوب خود در ادامه این فصل و فصل های آینده نیز درخشش زیادی را برای پرسپولیس داشته باشد.

وی در پایان در خصوص بازی پرسپولیس برابر سپاهان گفت: سپاهان تیم زخم خورده ای است که به طور قطع برای جبران شکست اخیر در جام حذفی به تهران می آید. اگرچه این دیدار، بازی سختی برای پرسپولیس است اما اطمینان دارم پرسپولیس این توان را دارد که شکست دیگری را به سپاهان تحمیل کرده و با کسب هر سه امتیاز بسیار ارزشمند کار خودش را برای رسیدن به قهرمانی آسان تر از قبل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)