مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن پس از خط خوردن ابوذر رحيمي از تيم ملي گفت: مربيان تيم ملي در تصميم‌گير‌ي‌ها كاره‌اي نيستند و واقعا لعنت به اين فوتبال كه همه در آن دم از پاكي مي‌زنند اما وضعيتش تاسف‌بار است!

 

مهدي تارتار كه از خط خوردن ابوذر رحيمي بازيكن تيم فوتبال راه آهن از تيم ملي به شدت ناراحت است، در  در اين باره اظهار كرد: شك نكنيد كه در خط خوردن بازيكن تيم راه آهن و جايگزين شدن بازيكن تيم سپاهان شك و شبهه‌ي زياد وجود دارد. ابوذر رحيمي در پست دفاع چپ بازي مي‌كند كه تيم ملي در اين پست تنها يك بازيكن دارد و در كمال تعجب رحيمي از تيم ملي خط مي‌خورد و در حالي كه تيم ايران چهار مدافع وسط دارد، محسن بنگر كه در پست وسط بازي مي‌كند، به تيم دعوت مي‌شود!

 

وي افزود: اگر دفاع چپ تيم ملي در جام ملت‌ها آسيب ببيند، افشين قطبي چه كسي را مي‌خواهد جايگزين او كند؟ آن وقت اين تيم از وجود پنج مدافع وسط بهره مي‌برد. متاسفم كه يك بازيكن مظلوم و بي‌حاشيه از يك باشگاه بي‌حاشيه و بي‌كس در اين شرايط از تيم ملي خط مي‌خورد. خانواده اين بازيكن با هزار ذوق و شوق براي بدرقه‌اش به تهران آمده بودند. آن‌ها حتي آش پشت پاي فرزندشان را هم پخته بودند. رحيمي بازيكني بوده كه در اردوي تيم ملي همواره مورد تاييد و تمجيد قطبي قرار گرفته است.

 

تارتار گفت: اگر يك مدافع چپ به جاي او به تيم ملي دعوت مي‌شد، من حرفي نمي‌زدم؛ كاري هم به محسن بنگر ندارم اما دقت داشته باشيد كه يك بازيكن از باشگاه راه آهن در اين مقطع خط خورده و يك بازيكن از سپاهان به تيم ملي دعوت مي‌شود. من مسببان اين تصميم را به خدا واگذار مي‌كنم و شك ندارم خداوند متعال حق مظلوم را از ظالم مي‌گيرد.

 

وي مدعي شد: معتقدم در تيم ملي افراد ديگري غير از مربيان تصميم مي‌گيرند. انگار سرمربي تيم براي دعوت بازيكنان اختياري ندارد. افراد ديگري بازيكنان را به زمين مي‌فرستند و براي تعويض‌ها هم احتمالا آن اشخاص تصميم خواهند گرفت. معتقدم سرمربي و ديگر مربيان تيم ملي در اين تيم كاره‌اي نيستند. با اين شرايط كارمان سخت مي‌شود. ما دوست نداريم تيم ملي در جام ملت‌ها موفق نباشد اما با اين روند چه انتظاري بايد داشت؟

 

سرمربي تيم راه آهن گفت:‌ وقتي نگاهي به تركيب بازيكنان دعوت شده مي‌كنيم مي‌بينيم بازيكنان بر اساس كارشناسي‌هاي لازم، دعوت نشده‌اند. به طور مثال 6 مهاجم نوك به تيم ملي دعوت شده‌اند، در حالي كه تيم ما يك مدافع چپ و يك مدافع راست بيشتر ندارد. پنج دفاع هم در وسط داريم. يكي بگويد اين تصميم‌ها بر اساس چه منطقي گرفته شده است. بايد واقعيت‌ها را گفت. در حال حاضر 50 درصد از بازيكنان تيم ملي از دو تيم اصفهاني ليگ هستند.

وي افزود: رحيمي به من گفت كه در تمرين‌هاي تيم ملي هميشه جزو دو سه نفر اول و آماده‌ي تيم بوده است. اگر قرار بود او از تيم ملي خط بخورد بايد زودتر از اين خط مي‌خورد. متاسفانه حق اين بازيكن خوب، بااخلاق و مظلوم را خوردند. ظاهرا قرار است يك تعدادي هميشه در تيم ملي باشند. در حالي كه قطبي هميشه خطاب به وي از اين بازيكن تعريف كرده است. ما تا بيست روز فقط بايد روي روح و روان اين بازيكن كار كنيم و ممكن است صدمه ببيند. آن‌هايي كه از فوتبال پاك حرف مي‌زنند، اين شرايط را نمي‌بينند؟ واقعا لعنت به اين فوتبال كه همه در آن دم از پاكي مي‌زنند و وضعيتش چنين است.

 

تارتار كه انتقادهايش به شرايط فوتبال در كشور هم كشيده شد، گفت: متاسفانه در اين فوتبال حق باشگاه مظلومي چون راه آهن را مي‌خورند. بازيكن ما را خط مي‌زنند چون كسي نيست حق او را بگيرد. مسابقه‌مان با تيم تراكتورسازي تبريز را به ورزشگاه تختي مي‌اندازند در حالي كه راه آهن يك استاديوم مجهز دارد. يكي مي‌گويد زمين استاديوم راه آهن را آب مي‌بندند و هيچ كس كنكاش نمي‌كند تا ببيند آن‌ها راست مي‌گويند يا خير و در غير اين صورت برخوردهاي لازم صورت گيرد. راه آهن تنها در لفظ متعلق به شهرري است و ما مي‌بينيم هيچ نماينده‌اي از مجلس پشت تيم ما نيست. در ليگ ما هر اتفاقي براي هر تيمي مي‌افتد نماينده شهر آن تيم انتقاد كرده و از تيمش حمايت مي‌كند اما فرياد راه آهن به گوش هيچ كس نمي‌رسد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)