یحیی گل‌محمدی در این فصل بهترین شروع خود را با پرسپولیس داشته است.

یحیی گل‌محمدی از اواسط لیگ نوزدهم به پرسپولیس آمد و در همان فصل هم تیمش را قهرمان کرد. گل‌محمدی درحالی پنجمین فصل از حضورش در پرسپولیس را پشت سر می گذارد که در این مدت جام‌های زیادی برای پرسپولیس کسب کرده و عملکرد او فوق العاده بوده است. یحیی در لیگ بیستم و در ۶ بازی ابتدایی موفق شد ۱۰ امتیاز کسب کند که این ضعیف‌ترین شروع یحیی در چند فصل گذشته بوده است.

با این حال در پایان همان فصل هم تیم یحیی قهرمان لیگ برتر شد و جام را بالای سر برد. تیم یحیی در لیگ بیست و یکم از ۱۸ امتیاز ممکن ۱۱ امتیاز کسب کرد و نسبت فصل قبلش شروع بهتری داشت. در آن فصل پرسپولیس به مقام دومی رسید. در لیگ بیست و دوم یحیی رکورد خودش را باز هم بهتر کرد و در ۶ بازی نخست لیگ ،۴ برد و ۲ تساوی به دست آورد و آمار عالی ۱۴ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن را ثبت کرد.

فصل قبل تیم یحیی همه جام‌ها را درو کرد و هم قهرمان جام حذفی شد و هم جام قهرمانی لیگ برتر را مال خود کرد. با وجود شروع عالی پرسپولیس در فصل قبل، این آمار بهترین عملکرد یحیی گل‌محمدی نیست و یحیی امسال نتایج درخشان‌تری گرفته است. او رکورد خودش را زد و یکی از بهترین شروع‌های تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد. تیم یحیی از ۶ بازی ابتدایی خود در این فصل ۵ برد و یک تساوی به دست آورده و هنوز شکستی متحمل نشده است.

کسب ۱۶ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن آماری فوق العاده برای یحیی گل‌محمدی محسوب می شود. البته یک امتیاز از پرسپولیس به دلیل حکم کمیته انضباطی کم شده ولی حتی با وجود کسر یک امتیاز باز هم این بهترین شروع تیم یحیی در چند سال گذشته بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)