سرمربی بیانکونری‌ها با تمجید از عملکرد شاگردانش مقابل لاتزیو تاکید کرد یوونتوس همچنان به تاریخ‌سازی ادامه می‌دهد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس با غلبه بر لاتزیو برای دومین سال متوالی و در مجموع برای ششمین بار فاتح سوپرجام ایتالیا شد. بانوی پیر شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم با نتیجه مقتدرانه 4 بر صفر بر لاتزیو غلبه کرد.

آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از فتح سوپرجام ایتالیا با بیانکونری‌ها به شبکه تلویزونی «Rai Sport» ایتالیا گفت: در کنفرانس خبری روز گذشته گفتم که دغدغه‌ای برای این بازی ندارم، چون بازیکنانم را می‌شناسم و مهم‌تر از همه اینکه در این بازی مردانه جنگیدند.

وی افزود: می‌دانستم که در این تک بازی خوب عمل خواهیم کرد. سوپرجام تنها یک بازی است و فردایی وجود ندارد و باید در این بازی بهترین عملکرد خود را داشته باشید. ما همچنان تاریخ‌سازی می‌کنیم. بازیکنان ما عملکرد درخشانی داشتند و شایسته این پیروزی بودند.

سرمربی 44 ساله بانوی پیر تصریح کرد: فراموش نکنید که ما در بازی‌های پیش‌فصل تنها در یک بازی در جریان 90 دقیقه بازی شکست خوردیم و آن هم مقابل لس‌آنجلس گلکسی بود. با توجه به تمرینات سختی که در پیش‌فصل داشتیم می‌دانیم که هنوز نقطه ضعف‌هایی داریم ولی در این بازی شایسته برد بودیم و خیلی خوشحالم.

یوونتوس در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی تیم خود را تقویت کرده و حالا از این تیم انتطار می‌رود که در  لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بهتری داشته باشد ولی کونته می‌خواهد روی رقابت‌های سری A ایتالیا تمرکز کند.

آنتونیو کونته در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته ما فاتح اسکودتو و سوپرجام ایتالیا شدیم، خوشحال می‌شوم این عناوین را امسال هم تکرار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)