پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس اولین تمرین خود برای بازی با راه آهن را از امروز در حالی آغاز کرد که مجتبی محرمی برای تماشای تمرین در مجموعه درفشی‌فر حضور پیدا کرده و محمد نوری هم کنار زمین ناظر تمرین بود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز سرخپوشان از ساعت 15:10 آغاز شد. بازیکنان پس از آنکه برای تمرین در زمین حاضر شدند، برای حدود 15 دقیقه در گوشه‌ای از زمین به صحبت‌های درخشان گوش دادند.

این در حالی بود که قبل از حضور بازیکنان در زمین، رضا حقیقی، افشین اسماعیل‌زاده و پیام صادقیان برای تمرین در زمین حاضر بودند و در این میان بین آنها برای حفظ توپ روی هوا با هم کرکری داشتند.

محمد نوری، کاپیتان سرخپوشان هم که پیش از بازی با سایپا به دلیل عارضه ورم معده در بیمارستان بستری شده بود با اینکه به توصیه پزشکان چند روزی را باید استراحت کند، با لباس ورزشی در کنار زمین حاضر شد اما تمرین نکرد.

مجتبی محرمی چپ پای اسطوره‌ای تاریخ باشگاه پرسپولیس هم امروز در محل تمرین حاضر و ناظر تلاش بازیکنان بود. همچنین کویتی‌پور مداح اهل بیت، به همراه مجید نائینی در تمرین چهارشنبه سرخپوشان حضور یافتند.

مهدی طارمی هم که در بازی با سایپا دچار آسیب شده بود، در شروع تمرین به تماشای تلاش همبازیان خود اکتفا کرد. تمرین با تفکیک بازیکنان به دو گروه آغاز شد.

گروهی که متشکل از بنگر، عالیشاه، حسینی، نورمحمدی، عباس‌زاده، خانزده، کفشگری و اومانا بود، برنامه ریکاوری را با دویدن دور زمین آغاز کردند. سوشا مکانی هم با جدیت تمرینات را زیر نظر نادر باقری دنبال می‌کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)