مرجع خبری پرسپولیس : اگر اینطور فکر می کنید سخت در اشتباهید چرا که سرمربی یونایتد برای هر خط تیمش چندین متخصص را کنار خود جمع کرده است.

 

فکر می کنید الکس فرگوسن در منچستر یونایتد چند دستیار دارد؟ تصور می کنید او تنها 2 تا 3 کمک و تعدادی آنالیزور دارد که در هر مسابقه روی سکوها می نشینند و عملکرد شیاطین سرخ را آنالیز می کنند؟ اگر اینطور فکر می کنید سخت در اشتباهید چرا که سرمربی یونایتد برای هر خط تیمش چندین متخصص را کنار خود جمع کرده است.

 

این روزها بحث حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس ما را به یاد فرگوسن و تیم فنی اش در منچستر بونایتد می اندازد. تصور می کنیم دایی به درستی راه پیشرفت را با الگوبرداری از سرمربی اسکاتلندی شیاطین سرخ دریافته و آگاهانه به سراغ یحیی گل محمدی رفته است. 

 

 

از زمانی که شهریار سکان هدایت پرسپولیس را به عهده گرفت حکم به ادامه حضور حسین عبدی داد و محمدعلی یحیوی را هم به عنوان مربی گلرها وارد کادرفنی پرسپولیس کرد. با استناد به اینکه حسین عبدی سابقه بازی در خط میانی دارد و خود دایی بهترین گلزن جهان بوده؛ حضور یحیی گل محمدی در کادرفنی برای تحکیم خط دفاعی پرسپولیس ضروری به نظر می رسد.

 

دایی با درس گرفتن از علت ناکامی هایش در تیم ملی اینبار آگاهانه قدم های پیشرفت را بر می دارد و انتخاب هوشمندانه یحیی گل محمدی به عنوان مربی جدید پرسپولیس سندی بر این مدعی است. همانطور که از زمان حضور یحیوی شاهد پیشرفت چشمگیر حقیقی و معمارزاده در چهارچوب دروازه بودیم (هر چند در نگاه اول ایرادات و نقدهایی هم بر این انتخاب وارد بود) حضور یحیی گل محمدی مدافع سابق پرسپولیس با تجربه حضور در فستیوال بزرگ جام جهانی می تواند قلعه دفاعی سرخ ها را دست نیافتنی تر از پیش کند.

 

پویا نوایی – با برداشت از نقد روزنامه ورزشی 90

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)