پرسپولیس نیوز : مدافع سابق پرسپولیس عنوان کرد:مثل یک مرد دست تک تک همه شما هواداران پرسپولیس را می‌بوسم و از همه شما هواداران به خاطر اشتباه بزرگم معذرت خواهی می‌کنم.

رامین رضاییان که تا پیش از این فقط با تغییر دادن پروفایلش به هواداران پیام می داد تا کسی نتواند برایش کامنت بگذارد، دقایقی پس از عذرخواهی مهدی طارمی،متن عذرخواهی از هواداران پرسپولیس منتشر کرد.

در پیام او آمده است:

هواداران عزیزپرسپولیس ؛ اول ازهمه ابراز دلتنگی و بعد آرزوی بخشش از طرف شما . شمایی که تک تک کامنت ها و نظراتتان از سر لطف و دلسوزی است.این روزها را به عشق دیدار مجدد شما می گذرانیم و امیدوارم ما را بخشیده باشید.علی دایی، علی کریمی، کریم باقری و مهدی مهدوی‌کیا و خیلی بزرگان دیگر از پرسپولیس رفتند و اشتباه من این بود که مثل آنها از پرسپولیس نرفتم .اعتراف می کنم نحوه رفتنم اشتباه بود و باعث ناراحتی شما هواداران شدم، من را شما با تشویق‌هایتان در گرما و سرما رامین رضاییان کردید، من را شما هوادارانی که شب قبل دربی بیرون ورزشگاه ساعت‌ها انتظار آغاز بازی را می‌کشیدید رامین رضاییان کردید، من را شما هوادارانی که در ورزشگاه‌ها با صدای تشویق‌تان حمایتم می‌کردید رامین رضاییان کردید، مگر می‌شود من شما هوادارانی که من را به این جایگاه رساندید ناراحت ببینم و شب بتوانم راحت و آسوده بخوابم؟

ما از یک خانواده هستیم و در هر خانواده امکان اشتباه فرزند وجود دارد، مثل یک مرد دست تک تک همه شما هواداران پرسپولیس را می‌بوسم و از همه شما هواداران به خاطر اشتباه بزرگم معذرت خواهی می‌کنم و می‌گویم اگر لباس بایرن مونیخ تنم باشد اما شما هواداران پرسپولیس از من ناراحت باشید آن لباس برایم ارزشی ندارد.

از اینجا و از ترکیه فریاد می زنم عاشقتان هستم و تکرار می کنم اسم پرسپولیس در قلبم خواهد بود تا اگر موفق به گلزنی بشوم به عشق شمایی باشد که ما را در پیراهن تیم تازه هم دوست خواهید داشت . پیراهنی که آبی است تا برای من و شما خاطره دربی آخر و آن برد بزرگ را زنده کند. اگر امروز لباس آبی تیم جدیدم را پوشیدم به دلیل شرایط حرفه ای فوتبال است ولی آیا می توانم رنگ قرمز دلم را تغییر دهم ، من تا ابد قرمز خواهم بود. خاک پای همه شماها هستم.رامین رضاییان ، فرزند کوچک خانواده پرسپولیس.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)