تونی خوب بود و خیلی تلاش می‌کرد اما چون نمی‌توانست با بچه‌ها ارتباط برقرار کند و با شرایط فوتبال ایران هم آشنا نبود

سایت گل؛ «تونی مربی خوبی بود اما به نظرم مربی ایرانی برای تراکتورسازی مناسب‌تر است…» این نظر مهدی کیانی است. هافبک باتجربه تراکتورسازان می‌گوید با وجود پیشنهاد پرسپولیس باز هم اولویت اولش ماندن در تبریز است. کیانی سوالات خبرنگار گل را این‌گونه پاسخ داده است:

 

اوضاع و احوال؟

سلامتی… فعلاً در شهر خودم نهاوند در کنار خانواده مشغول استراحت هستم. ما فصل سخت و طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشتیم. این روزها فقط استراحت می‌کنم و به فوتبال زیاد فکر نمی‌کنم.

در خبرها آمده بود از پرسپولیس پیشنهاد داری؟

بله. من هم در خبرها شنیدم اما هنوز کسی با خودم صحبت نکرده است.

در شرایط مساوی پرسپولیس را انتخاب می‌کنی یا تراکتور؟

تراکتور تیم خودم است و با این تیم بزرگ شدم. با توجه به این‌که در این تیم راحت هستم و در آسیا هم هستیم حتماً اولویت اول من تراکتور است.

پس قراردادت را تمدید می‌کنی؟

سه چهار روز دیگر به تبریز می‌روم تا با مسئولان باشگاه حرف بزنم. اگر مشکلی نباشد بله در تراکتور می‌مانم.

نتایج فصل گذشته؛ به نظرت راضی‌کننده بود؟

فصل قبل نتایج بدی نگرفتیم و در لیگ با تمام فشارهایی که بود دوم شدیم، اما خب در آسیا نتوانستیم انتظارات مردم را برآورده کنیم که در این فصل در صدد هستیم این کار را انجام بدهیم.

مربی تراکتور هنوز مشخص نیست. به نظرت کمی دیر نشده است؟

بله، حق با شماست. من هم نظرم این است که اگر می‌خواهیم موفق شویم باید هر چه زودتر سرمربی خود را مشخص کنیم تا با جذب بازیکنان خوب و کارآمد بتوانیم با نتایج خوب از خجالت هواداران در بیاییم.

مربی خارجی برای تراکتور مناسب‌تر است یا ایرانی؟

به عقیده‌ی من مربی ایرانی بهتر است. در فصل قبل تونی خوب بود و خیلی تلاش می‌کرد اما چون نمی‌توانست با بچه‌ها ارتباط برقرار کند و با شرایط فوتبال ایران هم آشنا نبود در بعضی مقاطع به مشکل برمی‌خورد. به نظر من یک مربی خوب ایرانی می‌تواند کمک زیادی به تراکتور کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)