هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نباید راه‌آهن را دست‌کم بگیریم چراکه در این صورت هم کتکمان می‌زنند و هم بازی را می‌برند.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: خداراشکر شرایط خوبی داریم و توانستیم در 3 مسابقه گذشته تمام امتیازات را کسب کنیم.

وی افزود: دیدارهای پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه جذاب بوده است. پرسپولیس می‌توانست برنده مسابقه باشد و جا دارد به آنها خسته نباشید بگویم. ما در نیمه دوم بعد از صحبت‌های رسول خطیبی وضعیت بسیار بهتری پیدا کردیم و توانستیم در نهایت پیروزی را ازآن خود کنیم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند بعد از این پیروزی هواداران با تراکتورسازی آشتی می‌کنند خاطرنشان کرد: تراکتورسازی را با حضور هوادارانش می‌شناسند. امیدوارم حالا که تیم خوب نتیجه می‌گیرد و بازیکنان تلاش زیادی می‌کنند هواداران هم به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند.

کیانی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بازیکنان این تیم مغرور شوند گفت: درست است تیم جوانی داریم اما بازیکنان ما اکثرا باتجربه هستند تراکتورسازی تیم کوچکی نیست و باید بدانیم که هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. هرچقدر پیش برویم کار سخت‌تر خواهد شد و باید تلاشمان را دو برابر کنیم.

وی در مورد عدم صحبت بازیکنان بعد از دیدار مقابل پرسپولیس با خبرنگاران و اینکه گفته می‌شود این کار به خاطر عدم مصاحبه یکی از خبرنگاران به زبان آذری انجام شد تصریح کرد: از این مسئله خبر ندارم اما به ما گفتند با خبرنگاران صحبت نکنید و دلیلش را به شما خواهیم گفت که البته این مورد به ما بیان نشد و هنوز نمی‌دانم چرا مصاحبه نکردیم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه برخی قصد دارند موفقیت‌های این تیم را به ادینهو منتسب کنند و آیا بازیکنان و کادرفنی از این مسئله ناراحت نمی‌شوند گفت: ادینهو بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است ما هم بسیار همدل هستیم و تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم می‌کنیم اگر ادینهو گل بزند و به موفقیت برسد برای ما افتخار بزرگی است خدا کند او در هر بازی 2، 3 گل بزند و تراکتورسازی پیروز شود. برخی با بیان این حرف‌ها می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند. در کل یک تیم دروازه‌بان، دفاع، هافبک و مهاجم همه تلاش می‌کنند و در کسب پیروزی سهیم هستند.

کیانی در پایان در رابطه با دیدار مقابل راه‌آهن تصریح کرد: تمام تمرکزمان را روی نقاط قوت و ضعف حریف می‌گذاریم، راه‌آهن مربی بسیار خوبی دارد اگر آنها را دست‌کم بگیریم هم کتکمان می‌زنند و هم بازی را می‌برند. با تمام وجود در این مسابقه حاضر می‌شویم تا ان شاءالله با کسب 3 امتیاز به صدر جدول برویم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)