مرجع خبری پرسپولیس : مهدى مهدوى كيا هافبك ايرانى تيم اينتراخت فرانكفورت پس از مدتها سكوت طى گفت وگويى به سوالات مطروحه پاسخ داد. گفت وگو با وى را بخوانيد:
• اوضاع چطور است؟
– اوضاع مثل هميشه است. من با صبر و تحمل كار را دنبال مى كنم تا بهترين فرم خودم را پيدا كنم و به ميدان بروم.

• ظاهرا شرايط تو در اينتراخت تغيير كرده و ۲ بازى هست كه در فهرست ۱۸ نفره هستى؟

– بله ، مربى از من راضى است و من منتظر فرصتى هستم تا خودم را نشان بدهم.
• دراين مدت كه صحبت نمى كردى ، شايعات زيادى درباره تو و باشگاه اينتراخت و آينده تو در آلمان مطرح بود . واقعا چه اتفاقاتى افتاد؟
– باشگاه مشكل مالى داشت و مى خواست هزينه ها را كم كند. آنها به من گفتند كه بايد تيمم را عوض كنم . من هم ۲ ، ۳ پيشنهاد داشتم اما هيچكدام از آنها موردموافقت باشگاه قرار نگرفت.

• ماجراى تو در اينتراخت مثل روزهايى بود كه در هامبورگ داشتى؟

– تقريبا ، من اتفاقات سال ۲۰۰۵ را هرگز از ياد نمى برم چون آن ماجراها هميشه در زندگى براى من درس بزرگى بوده است. من در هامبورگ باوجود اينكه مربى اعتقادى به من نداشت ، آرام آرام و با بازى هاى ۲۰ دقيقه اى به مرور فيكس شدم و تا آخر فصل در تيم باقى ماندم و آن سال بهترين پاسور بوندس ليگا بودم. حالا هم شرايط همان طور است اما فعلا شانسى به من داده نشده است.
• اين تغييرات چطور اتفاق مى افتد؟
– چيز خاصى نيست جز اينكه من تمرين مى كنم و اعتراضى هم ندارم. فعلا در ۲ بازى اشتوتگارت و مسابقه اى كه در جام حذفى داشتيم در فهرست ۱۸ نفره هستم و منتظرم تا اتفاق خوبى بيفتد.
• چرا اينقدردر حرف زدن احتياط كردى؟
– من هيچ وقت مشكل درست نكردم . اين در كارنامه بازيگرى من هست. در اين مدت هم حرف نزدم تا مبادا صبحت هايم و ترجمه اش سوء تفاهم درست كند و مشكل ايجاد كند. باور كنيد الان هم دوست ندارم حرف بزنم اما به هرحال برخى از چيزها بايد گفته مى شد.
• شنيده ايم كه تو هميشه در تمرينات حاضرى؟
– بله ، من حتى يك جلسه از تمرينات را از دست ندادم و از نظر بدنى كاملا آماده ام.
•به همين دليل هم هست كه سرمربى تيم تو را به يك راننده كهنه كار تشبيه كرده؟
– ما رابطه نسبتا خوبى با هم داريم و ايشان لطف داشت.
• اما تو كه راننده كهنه كارى هستى چرا آن طور جريمه شدى؟
– نمى خواهم در باره اين مسائل حرف بزنم . اين موضوع چيز خاصى نبود و اشتباه يكى از دوستانم باعث برخى مسائل شد كه رسانه ها خيلى به آن پرداختند. به هرحال من وكيل گرفته ام و او كارم را انجام مى دهد. بعدا در اين مورد حرف مى زنم.
• نظرت راجع به دربى چيست؟
– من بعضى از بازى هاى پرسپوليس را ديده ام و بعضى را هم نه. جمعه هم گرفتار تمرينم و نمى توانم دربى را ببينم اما دربى هميشه حساس است و هر بازيكنى دوست دارد در آن بازى كند و خيلى ها يكسال منتظر رسيدن اين بازى هستند. البته در ايران دربى خيلى جذاب نمى شود.
• چقدر به موفقيت پرسپوليس اميدوارى؟
– حاشيه هاى پرسپوليس زياد شده و آنها خوب نتيجه نگرفته اند اما من اين بازى را تجربه كرده  ام و مى دانم مسائل قبل از بازى تاثير چندانى روى نتيجه ندارد . اين يك بازى خاص است كه اميدوارم با زيبايى به پايان برسد
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)