پرسپولیس نیوز : کاپیتان پرسپولیس تصمیم قطعی اش را گرفته و دیگر پا به میادین فوتبال نخواهد گذاشت، مگر آنکه پرسپولیس فینالیست جام حذفی باشد تا مهدوی کیا برای بالا بردن جام قهرمانی هم که شده، دقایقی برای پرسپولیس بازی کند.

او که حالا فرصت بیشتری برای مرور خاطراتش دارد صحبت های جالبی را در گفت و گو با روزنامه خبر مطرح کرده که بخش هایی از آن را مرور می کنیم:

 

* روزی که فرشاد پیوس تصمیم گرفت پیراهنش را به من بدهد، سنگینی این پیراهن را در تنم احساس کردم. آن بازی یک بازی تاریخی برای همه ما بود. روزی که فرشاد رفت و من به استقلال گل زدم، از همان موقع فکر می کردم یک روز هم نوبت خداحافظی من می رسد و حالا همانجا رسیدم. ای کاش خداحافظی من هم مثل فرشاد خاطره انگیز باشد. هنوز فکر نکردم که پیراهنم را به چه کسی بدهم. یادش بخیر این تصاویر ، این بازی و فرشاد برایم کلی خاطره دارند.

 

* قبل از اینکه من بروم بوخوم با پاس بازی داشتیم، من پاس دادم و سراج گل زد. خیلی سال طول کشید تا دوباره برگردم پرسپولیس اما ببینید آن روز ما چه ستاره هایی داشتیم: احمدرضا عابدزاده، نادر محمدخانی، بهروز رهبری فرد، ادموند بزیک، افشین پیروانی، رضا شاهرودی، بهنام سراج و…بعد از آن فوتبال من شکل دیگری گرفت و خدا را شکر پول خوبی هم به پرسپولیس رسید.

 

* من و یحیی مثل برادر بودیم، همیشه در یک اتاق بودیم و در همه اردوهای تیم ملی کلی روز شیرین داشتیم. از جام ملت های چین و آن پنالتی چیپ عجیب یحیی تا بازی با ایرلند و جام جهانی 2006. چقدر راحت و بدون مشکل رفتیم جام جهانی.

 

* یکی از بدترین روزهای زندگی فوتبالی من، جام ملت های مالزی و تیم امیر قلعه نوعی. ما باید بازی را می بردیم اما نشد، کشید به پنالتی و باختیم. من هم پنالتی ام را از دست دادم ، این اولین باری بود که پنالتی من گل نمی شد، از آن روز به بعد شروع شد این پنالتی خراب کردن هایم ! فکر کنم از آن روز به بعد طلسم شدم !

 

* خواندن ترانه پرسپولیس ! من فقط چند کلمه را تکرار کردم و لب زدم، همیشه گفته ام صدایم خوب نیست ولی چون ترانه پرسپولیس بود قبول کردم و چند جمله کوتاه را دکلمه کردم. نمی دانم سرنوشت این موزیک چه شد، ما که هیچوقت آن را نشنیدیم !

 

* آخرین بازی ام با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال بود. راستش خیلی خوشحالم که رکورد نباختنم در دربی حفظ شد. خودم هم فکر نمی کردم این مسابقه بازی آخرم باشد اما این اتفاق افتاد. راستش حتی اگر تیم به فینال جام حذفی هم برود، فکر نمی کردم بیشتر از چند دقیقه کوتاه بتوانم برای پرسپولیس بازی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)