پرسپولیس نیوز : پزشک رضا حقیقی گفت: گچ گرفتن برای پای رضا حقیقی فایده ندارد ولی مشکلی برای تمرین آرام ندارد.

دکتر کیهانی پس از معاینه رضا حقیقی  اظهار داشت: متاسفانه حدود 5 الی 6 هفته قبل مشکل آسیب‌دیدگی برای رضا حقیقی به وجود آمده که ایشان باید همان زمان مراجعه می‌کرد تا پایش را گچ می‌گرفتیم.

وی افزود: پس از معاینه روز گذشته متوجه شدیم گچ گرفتن به درد این بازیکن نمی‌خورد. اول قصد این کار را داشتیم اما پس از عکس دوم که تا پاسی از شب طول کشید متوجه شدیم گچ گرفتن فایده‌ای ندارد و ایشان یکی از رباط‌های کوچک روی پایش کش آمده و پارگی دارد.

کیهانی ادامه داد: او می‌تواند آرام آرام تمرینات خود را ادامه دهد و می‌تواند به میدان هم برود مشکلی ندارد چون الان اگر می‌خواستیم کاری برای این پا انجام دهیم فایده‌ای ندارد. ایشان باید درد کوچک را تحمل کند و با آن درد می‌تواند هم آرام تمرین کند و کسی هم که تمرین کند می‌تواند به میدان برود.

وی در پاسخ به این سوال که چطور حقیقی مصدوم است اما می‌تواند تمرین کند و به میدان برود گفت: بالاخره مصدومیت حقیقی مربوط به 5 یا 6 هفته پیش است و الان هیچ فایده‌ای ندارد که ما بخواهیم کاری انجام دهیم. ایشان درد دارد و اگر همان موقع متوجه می‌شد پای او را گچ می‌گرفتیم اما پس از عکس دوم متوجه شدیم که این موضوع فایده‌ای ندارد و درحالی که برخی اوقات باید درد را تحمل کند می‌تواند تمریناتش و بازی خود را دنبال کند اما رباط کوچک او روی پایش کش آمده و پارگی هم دارد.

این در شرایطی است که رضا حقیقی قبل از گرفتن عکس دوم پایش ساعت 19 شب گذشته اعلام کرده بود که پایش در حال گچ گرفتن است و حدودا سه الی چهار هفته نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)