مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم ملی ایران درباره غیبت 11 مربی لیگ برتری در جلسه هم‌اندیشی عنوان کرد: شاید آنهایی که نیامدند مشکل داشتند.

 

کارلوس کی‌روش پس از نشست هم‌اندیشی با مربیان لیگ برتری در جمع خبرنگاران گفت:‌ جلسه خیلی خوبی بود و درباره مسائل مختلف بحث کردیم. این جلسات کمک می‌کند تا ارتباطات بیشتر شود و به شناخت بهتری برسیم.

درباره کیفیت بازیکنان مسائل کلی فوتبال و لیگ بحث و تبادل نظر شد.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که آیا مربیان لیگ برتری انتقادات خود را درباره مسائلی نظیر لیست تیم ملی و برگزاری اردوها مطرح کردند، اظهار داشت: در اینگونه موارد صحبتی نشد و فقط درباره طرح و برنامه برای آینده و کیفیت بازیکنان و مسائل کلی صحبت به میان آمد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه چرا از هر 18 مربی لیگ برتر تنها 7 مربی در این جلسه حضور داشتند، عنوان کرد: این یک مسئله شخصی است و شاید آنهایی که نیامدند مشکل و یا کاری داشتند مهم این بود که برخی مربیان آمدند و در جلسات آینده نیز تعداد بیشتری از مربیان خواهند آمد.

کی‌روش ادامه داد: امکان دارد در آینده با مربیان دیگر به صورت جمعی جلسه نداشته باشم و یک به یک با آنها صحبت کنم.

وی که از صحبت در مورد تیم ملی امتناع می‌کرد در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان مشکلاتی که در گذشته وجود داشت، تداوم دارد یا خیر، گفت: ما امروز برای بهبود روند کارهای زیرساختی و اینکه در آینده چگونه بازیکن پرورش بدهیم صحبت کردیم و بیشتر نظرات مان در مورد طرح و برنامه بود، همچنین برای بهبود وضعیت بازیکنان، امکانات و زیرساخت‌ها نظرات یکدیگر را جویا شدیم.

سرمربی تیم ملی در پی اصرار گزارشگر برنامه تلویزیونی ورزش و مردم برای صحبت کردن درباره بازی با بحرین، به وی گفت: شما در آشپزخانه فرق مرغ و تخم مرغ را می دانید؟

کی‌روش این پاسخ را به این خبرنگار داد چون در جریان مصاحبه بارها اعلام کرد که در تمرین بعد از ظهر تیم ملی راجع به بازی بحرین و سایر برنامه های تیم ملی صحبت خواهد کرد، اما این گزارشگر تلویزیونی بارها اصرار کرد و این پاسخ را از سرمربی تیم ملی شنید.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد:‌ باید روابط مان را با مربیان نزدیک کنیم تا کارها بهتر پیش برود. بر همین اساس از مربیان می‌خواهم به ما کمک کرده و در امور مختلف مشاوره بدهند. این یک کار مهم است که درخواست‌مان از مربیان است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)