سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: فرصت‌های زیادی قبل از جام جهانی نداریم و باید از تمام آنها استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال درباره اردو تیم ملی گفت: اردویی که شروع شده برای دیدار مقابل تایلند در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا است. این دیدار برای ما اهمیت دارد چرا که با کسب این سه امتیاز، مسیر صعودمان برای حضور در استرالیا هموارتر‌ می‌شود. تمام مسابقات از دید ما از اهمیت ویژه‌ای برخودار هستند.

وی در خصوص کارهایی که در مدت عدم حضورش در ایران انجام داده است، گفت: هماهنگی این مسائل کار پیچیده‌ای است. در زمانی که در ایران نبودم کارهای بسیاری اعم از بازدید از زمین‌های مختلف و هماهنگی هتل‌ها انجام شد. متاسفانه برخی افراد بیش از حد صحبت می‌کنند، اما اهمیت ندارد، مهم این است که کارها انجام شود و ما به هماهنگی برسیم و من هم تجارب خودم را به فوتبال ایران برای رسیدن به هدفمان منتقل کنم.

کی‌روش در خصوص اینکه در ماه‌های اخیر کمتر صحبت کرده است، گفت: ارتباط خوب با هواداران مهم است تا مسائل را به آنها انتقال دهیم. برخی اوقات چون افراد زیادی صحبت می‌کنند بهتر است من ساکت باشم و از این حواشی دوری کنیم تا روی کارمان تمرکز بیشتری داشته باشیم.

وی در خصوص اعتراض برخی بازیکنان به نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی و اینکه مربیان آنها را ندیدند گفت: این مباحث نیاز به ورود ندارد؛ بیش از 95 درصد مسابقات را زیر نظر داریم و اگر نتوانیم بازی‌ها را از نزدیک مشاهده کنیم، فیلم تک تک بازیکنان و مسابقات را آنالیز می‌کنیم. هر دفعه تنها تعداد محدودی را می‌توانیم به اردو دعوت کنیم، اگر بخواهیم تعادل حفظ شود نمی‌توانیم به عنوان مثال 10 مدافع یا 10 مهاجم را دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه اردوهای آگوست و سپتامبر را از دست دادیم گفت: این موضوع به هیچ وجه خوب نبود و باید در این اردو دو کار را در یک زمان انجام دهیم. اردوی تایلند اولین اردوی ما بعد از بازی‌ با کره جنوبی است و باید پایه‌های تیم را در بازی آخر حفظ می‌کردیم و در کنار آن فرصتی به بازیکنان جوان برای توسعه فوتبال دادیم و بازیکنان جوان هم محک بخورند.

کی‌روش با اشاره به اینکه وقتی بازیکنان را برای مراقبت پزشکی به اردو دعوت کرده‌است گفت: بازیکنانی مانند خسرو حیدری و مهرداد پولادی را به اردو دعوت کردیم و آنها را از نظر پزشکی تحت نظر داشته باشیم. تمام تصمیماتی که می‌گیریم با دلیل است.

سرمربی تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد: فرصت‌های زیادی قبل از جام جهانی نداریم و باید از تمام آنها استفاده کنیم تا برای رسیدن به اهدافمان بازیکنان را از نزدیک تحت نظر داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)