سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی بدون حمایت باشگاه‌ها موفق نمی‌شد.

 

کارلوس کی‌روش در حاشیه جلسه خود با مسئولان سازمان لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: یکی از علل اصلی‌ که امروز این جلسه برگزار شد به خاطر تشکر از سازمان لیگ آن هم به خاطر حمایت از تیم ملی بود. پیغامی که ما از طریق سازمان لیگ به تمام باشگاه ارائه دادیم. آنها از خودگذشتگی و فداکاری کردند تا شرایط به بهترین شکل ممکن رقم بخورد و ما بهترین برنامه‌ها را برای آماده‌سازی تیم ملی داشته باشیم.

این موضوع با همراهی اهالی فوتبال اتفاق افتاد و من با این پیغام خود از تمامی آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم این تعامل در آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: مطمئنا تیم ملی به موفقیت نمی‌رسد مگر اینکه حمایت باشگاه‌ها بازیکنان مربیان و هواداران بود. البته ما اینجا نیستیم که به خاطر یک برد مقابل لبنان جشن بگیریم بلکه تلاش می‌کنیم نتایج بهتری را در آینده رقم بزنیم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: در جلسه قبلی ما با مسئولین سازمان لیگ رقابت تیم ملی برای صعود به جام جهانی بین پنج تیم بود اما اکنون رقابت بین سه تیم است و همانطور که همگان می‌دانند رقابت‌های پایانی ما بسیار حساس است اما رقابت‌هایی هستند که با یک نگاه منطقی به مصاف حریفان می‌رویم و آن چالشی که پیش رو است از هر نظر آماده هستیم که با موفقیت آن را پشت سر بگذاریم.

کی‌روش اضافه کرد: همانطور که قبلا گفتم و بر آن عقیده دارم اگر به مانند گذشته متحد باشیم می‌توانیم در این رقابت‌های آخر در مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز پیروز شده و به جام جهانی صعود کنیم. من باز هم از سازمان لیگ تشکر می‌کنم و امیدوارم این پیغام تشکر من ما را به باشگاه‌ها برساند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه جلسه خود با مسئولان سازمان لیگ برتر خاطرنشان کرد: دومین علتی که ما الان اینجا هستیم می‌خواستیم هماهنگی خوبی را با سازمان لیگ داشته باشیم و برنامه خوبی را برای آینده طرح‌ریزی کنیم. همانطوریکه تاج اعلام کرد ما باید هرچه زودتر تقسیمات خوبی را ارائه کنیم چرا که این به نفع فوتبال ایران است. بنده معتقدم برنامه‌ریزی خوبی نیست که فقط به فکر تیم ملی باشیم و باشگاه‌ها صدمه ببینند یا برعکس طوری برنامه‌ریزی کنیم که تیم ملی ضربه ببیند. برنامه خوب آن است که بازیکنان در باشگاه‌ها فعالیت خوبی داشته باشند و وقتی به تیم ملی می‌آیند ما را کمک کنند. این در نهایت به موفقیت فوتبال ایران می‌انجامد.

وی افزود: من مطمئنم با تجربه ای که علی کاظمی در کارش دارد برنامه خوبی برای مسابقات لیگ برتر در نظر خواهد گرفت و شرایط باشگاه‌ها را در نظر خواهد داشت. متاسفانه مسابقات پلی آف به مشکل خورده اما امروز در این ارتباط به نتایجی رسیدیم تا هرچه سریعتر این مسابقات برگزار شود. باز هم می‌گویم ما احتیاج به لیگ خوب داریم اعتقادم بر این است مسابقات جام حذفی هم به شکل شایسته‌ای برگزار شود اما یک برنامه‌ریزی خوب می خواهیم تا تیم ملی هم بتواند کار خود را در مقاطع مختلف به نحو شایسته‌ای انجام دهد. فصل آینده بسیار مهم و تاریخ‌ساز است. ما نباید فرصت حضور در جام جهانی 2014 در برزیل را از دست بدهیم.

کی‌روش خاطرنشان کرد: باز هم تاکید می‌کنم باید یکدل و متحد باشیم تا بتوانیم با حضور در جام جهانی دل 76 میلیون ایرانی را خوشحال کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)