سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از سفر به کویت گفت: جوانان فرصت خوبی دارند تا خودشان را اثبات کنند.

  •  
  •  
  •  

کارلوس کی‌روش قبل از سفر به کویت برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: حضور در این رقابت‌ها آزمون خوبی برای جوانانی است که در اردوهای مختلف حضور داشتند و کمتر فرصت بازی کردن را پیدا کردند. می‌توانیم قبل از رفتن به جام جهانی پشتوانه خوبی را برای تیم ملی بسازیم با وجود اینکه خیلی‌ها اعلام می‌کنند در گروه آسانی قرار گرفتیم من چنین عقیده‌ای ندارم و معتقدم گروه ما بسیار سخت است.

وی افزود: بسیاری از تیم‌ها با بهترین نفرات خود در این رقابت‌ها شرکت کردند. اهمیت این مسابقات نسبت به گذشته بیشتر شده و این می‌تواند شوک خوبی برای تیم ملی ایران باشد تا در آینده از پتانسیل‌های این نفرات برای کمک به تیم اصلی استفاده کند.

کی‌روش تاکید کرد: می‌دانید که با چه شرایطی در حال اعزام به این مسابقات هستیم به نظر من این تست خوبی برای جوان‌ها می‌تواند باشد. بازیکنان مستعد این فرصت را در اختیار دارند تا خودشان را اثبات کنند. امیدوارم از گروه خودمان که بسیار سخت است به مرحله بعد صعود کنیم و سپس به دیدارهای آینده بیندیشیم. برای این بازی‌ها برنامه خاصی داریم و کارمان را دنبال می‌کنیم تا به اهداف‌مان دست یابیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)