خبرگزاری پرسپولیس : کارلوس کی‌روش می گوید از حمایت هایی که از تیم ملی شده متشکر است.

بسرمربی تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اول از همه باید بگویم که از طرف بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تشکر قلبی خود را به خاطر حمایت‌های احمدی نژاد و رییس مجلس شورای اسلامی ایران اعلام می‌کنم که به تمرین ما آمدند. این نشان می‌دهد که مسئولان و تمامی افراد می‌خواهند تیم ملی موفق باشد.

وی افزود: همان طور که قبلا هم گفتم بازی‌های مقدماتی جام جهانی برای ما یک راه دراز و طولانی دارد و مثل یک کوه بلند می ماند که باید از آن بالا برویم و به قله برسیم. بازی با کره جنوبی هم یکی از مرحله‌های بالا رفتن از این کوه برای رسیدن به قله است که این قله همان صعود ما به جام جهانی است.

خبرنگاری از کی‌روش پرسید شما روز گذشته دو بار قول دادید که ایران کره جنوبی را می‌برد. وی در پاسخ گفت: من این موضوع را کاملا شفاف می گویم که فقط افراد نادان می‌توانند در فوتبال ضمانت دهند که یک بازی را می برند. من نمی‌خواهم وارد این مباحث شوم، اما تیم ما در تمامی دقایق بازی فردا بهترین عملکرد خود را ارائه می‌دهد و همه مصمم و یک دل هستند تا این بازی را ببریم. باز هم می گویم که تنها چیزی که ضمانت می‌کنم این است که بازیکنان با اشتیاق و انگیزه کامل به زمین می‌روند.

خبرنگار دیگری از کی‌روش پرسید کفاشیان گفته شما به خاطر استرس زیاد وزن کم کرده‌اید؟ سرمربی تیم ملی در این لحظه خندید و گفت: کسی که می‌خواهد در فوتبال موفق باشد باید تلاش کند و نمی‌تواند در خانه بنشیند. آنهایی که به زمین مسابقه می‌روند افرادی شجاع و محکم هستند و برای جنگیدن به زمین می‌روند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما متوجه شدید که چند روز گذشته محمد مایلی کهن در تمرین تیم ملی حضور یافته بود؟ گفت: وقتی در زمین هستم تمرکزم به طور کامل بر روی تمرین بازیکنان است و به مسایلی که خارج از زمین اتفاق می‌افتد، توجهی ندارم. تمامی مربیان و بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال می‌توانند به تمرین ما بیایند، چرا که این خانه متعلق به آنها است و آنها خانه را ساخته‌اند. در آینده هم اگر این افراد کنار ما آمدند ما از آنها استقبال می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)