مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدوارم کرد تیمش در قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی خوش اقبال باشد.

 

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران بعد از بازی با قطر با اینکه تیمش، تیم اول گروه شده بود از ناهماهنگی هایی که برای آماده سازی تیم ملی صورت گرفته شکایت داشت.

 

او در جمع خبرنگاران حاضر نشد که بگوید چرا چند روزی است نمی خندد اما در طول مسیر برگشتن به رختکن و بعد رفتن از ورزشگاه، جایی که دیگر حالتی رسمی نداشت وقتی با این سوال روبرو شد که آیا واقعا برای تیم ملی به فرودگاه اتوبوس نفرستاده اند؟ نگاهی معنی دار کرد، سری تکان داد و با گلایه خندید.

 

والی زاده مدیا آفیسر تیم ملی تاکید کرد اینجا جای مصاحبه نیست. خنده های سرمربی و حالت صورت او نشان از این داشت که خبر صحت دارد. با این وجود سرمربی تیم ملی دوباره تاکید کرد نمی خواهد به این سئوال پاسخ دهد.

 

او البته در این باره که با این شرایط و تدارکات تیم ملی صعود می کند هم گفت: «نمی دانم، امیدوارم.»

سئوالی که راحت تر درباره اش حرف زد، بحث قرعه کشی بود که گفت: «جمعه آینده به مراسم قرعه کشی می روم. امیدوارم که خوش شانس باشیم.»

قرعه ایران را قرار است که مهدوی کیا بر دارد. کی روش وقتی این خبر را شنید، گفت: «واقعا قرار است مهدوی کیا قرعه ها را در مراسم بردارد؟ واقعا امیدوارم که با قرعه خوبی روبرو شویم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)