کارلوس کی‌روش می‌گوید: در ایران افراد دو دسته هستند، عده‌ای اول تفریح و پس از شکست گریه می کنند اما من برخلاف آنها،‌ بعد از پیروزی لذت می برم.

  •  
  •  
  •  

کارلوس کی روش در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات غرب آسیا اظهار داشت: تمرین روز گذشته، تمرین شادابی بود و بازیکنان هیجان داشتند. این تیم تلفیقی از تیم جوان و با تجربه است. البته دیروز باران آمد و زمین خیس شد و همین مسئله باعث شد تا چمن بهتر شود و سرعت تمرینی ما بیشتر باشد.

 

کی روش در خصوص اینکه هدف گذاری برای مسابقات غرب آسیا چیست، گفت: بهترین نتیجه ای که می توانیم کسب کنیم این است که بازیکنان تجربه بین المللی کسب کنند. قصه فوتبال بین المللی کاملا جدا است و لازم است که این بازیکنان تفاوت بین بازی های لیگ و مسابقات بین المللی را بدانند.

وی در پاسخ به این سوال که عده ای می گفتند سیموئز سرمربی تیم اعزامی به کویت است اما او حتی در تمرینات هم حضور نداشت، گفت: وظیفه من نیست که نسبت به حرف هایی که زده می شود صحبت کنم. کارهایی که به سیموئز محول کردیم این بود که عملکرد بازیکنان لیگ را زیر نظر داشته باشد و حالا هم وقت استراحت و مرخصی او است. نمازی، گاسپارو و آقاجانیان را در اختیار دارم و خودم تصمیم گرفتم که سیموئز استراحت کند اما مطمئن باشید که او باز می گردد.

کی روش تاکید کرد: از شما می خواهم نسبت به یک چیز مطمئن باشید در کادرفنی ما کسی وجود ندارد که کار را نیمه کاره رها کند و در وسط راه ما را تنها بگذارد.

وی در خصوص اینکه عده ای قبلا در تیم ملی حضور داشتند ولی حالا نیستند و تهدید به افشاگری کرده‌اند، گفت: فقط در مورد چیزی صحبت می کنم که برایم اهمیت دارد و چیزی که برای تیم ملی مهم باشد. مهم این است افرادی داشته باشیم که شجاع باشند و انگیزه لازم را برای کار داشته باشند. وظیفه من این است افرادی را انتخاب کنم که شهامت کامل داشته باشند و ترسوها را کنار بگذارند و این کار را هم انجام دادم.

کی روش در رابطه با این مسئله که قرار بود بابت شایعاتی که پیرامون او و کشور قطر مطرح شده افشاگری کند گفت: وظیفه ام این است که در حال حاضر در مورد وظایفم و صعود به جام جهانی حرف بزنم. وظیفه من این نیست که در مورد چیزهای دور ریختنی صحبت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود در کارش خیلی جدی و بداخلاق است تصریح کرد: وقتی باید جنگجو باشی باید به صورت جدی تلاش کنی. هنگامی که بحث رقابت و مسابقه پیش می آید باید با جدیت ادامه دهی و تفریح را به آینده موکول کنی اما متاسفانه اینجا افرادی هستند که دوست دارند اول تفریح کنند. دو دسته افراد در اینجا حضور دارند. عده ای که اول تفریح می کنند و بعداز بازی گریه اما من دوست دارم اول سختی بکشم و پس از پیروزی از لحظاتم لذت ببرم.

سرمربی تیم ملی در پایان در خصوص اینکه آیا کاپیتان تیم ملی اعزامی به مسابقات غرب آسیا را انتخاب کرده یا خیر گفت: این مسئله را بعدا اعلام خواهم کرد.

تیم ملی ایران در اولین مسابقه خود در رقابت های غرب آسیا روز یکشنبه به مصاف عربستان خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)