مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم ملی ایران گفت: اگر بازیکنان ما وظایف محول شده را خوب انجام بدهند، می‌توانیم در منامه پیروز شویم.

 

کارلوس کی‌روش امروز در کنفرانس خبری قبل از دیدار برگشت تیم ملی فوتبال ایران و بحرین در منامه، اعلام کرد که تیم ملی بحرین را بر خلاف نتیجه بازی رفت دست‌کم نمی‌گیرد.

 

سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به برتری شش بر صفر در دیدار رفت، اظهار داشت: من از پیروزی پر گل در دیدار رفت خیلی خوشحال شدم ولی نباید فراموش کنیم که این نتیجه تکرار نخواهد شد زیرا امکان ندارد که وقتی مسابقه با یک تیم ملی قدرتمند باشد، همان نتیجه تکرار شود. بحرین یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های آسیاست به خصوص اینکه این تیم 2 بار متوالی در آستانه صعود به جام جهانی بوده است. این تیم قوی ترین تیم گروه ما است.

وی گفت: بر خلاف شرایط مناسب تیم بحرین، اگر بازیکنان ما وظایف محول شده را خوب انجام بدهند، می‌توانیم در منامه پیروز شویم.

کی‌روش در خصوص فقدان علی کریمی در این مسابقه، ابراز تاسف کرد و افزود: کریمی یکی از بازیکنانی است که در نتیجه تاثیرگذار است و ما خیلی به وی نیاز داشتیم ولی نمی‌توانیم همه امید خود را به یک بازیکن ببندیم هر چند که مهم است و بر خلاف اینکه ما چهار بازیکن خود را که هر کدام اهمیت خود را در زمین دارند در این مسابقه در اختیار نداریم، من به این تیم خیلی خوشبین هستم زیرا کاملا آماده است.

کی‌روش در خصوص وضعیت آب‌وهوایی نیز اعلام کرد: هوای بحرین بر خلاف شرایط جوی اندونزی خیلی شبیه هوای ایران است و برای ما شرایط خوبی محسوب می شود. ما باید همه چیز را بر عهده بگیریم زیرا عامل آب و هوا برای دو تیم است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)