خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم ملی فوتبال گفت : در بازی چهارشنبه مقابل ازبکستان هم با لباس قرمز به میدان خواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس کارلوس کی روش مهمان ویژه برنامه نود افزود: با توجه به هماهنگی های مدیریتی انجام شده در جلسه پیش از مسابقه قرار شد ما با لباس قرمز برابر ازبکستان بازی کنیم. با این لباس کره را هم برده بودیم و امیدوارم این بازی را هم ببریم.

 

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این شایعه که آیا صحت دارد همواره در بازی های حساس فقط از بازیکنان پرسپولیس ، استقلال و لژیونر استفاده می کند؟ گفت: این طور نیست. بازیکنانی مانند قاضی ، انصاری فرد و ماهینی فصل گذشته عضو تیم های مختلف بوده اند و این مشکل من نیست که در ابتدای امسال همگی به یک تیم رفته اند.

 

 

مشروح صحبت های کی روش:

 

 برد بسیار خوبی برابر کره جنوبی داشیتم و امیدوارم این روند پیروزی های ما تداوم داشته باشد. تمام بازی  ها مهم است آنچه مهم است اینکه به جام جهانی صعود کنیم و سه امتیاز لازم بازی ها را بگیریم. 2 امتیاز خیلی حساس را در بازی با قطر از دست دادیم و نباید دیگر چنین اتفاقی برای ما بیفتد.

*ترکیب تیم ملی تغییراتی خواهد داشت

بازی دوستانه خیلی مهمی برابر تاجیکستان برگزار کردیم و فرصتی به بازیکنان جوان دادیم تا خودشان را نشان بدهند و در بازی با ازبکستان چند بازیکن مصدوم داریم و شجاعی هم به دلیل اخراج در دیدار با کره جنوبی محروم است و به همین دلیل تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایجاد می کنیم. رضا قوچان نژاد زودتر از دژاگه به تیم ملی ملحق شد و اشکان 85 دقیقه برای فولام بازی کرد و بازی سنگینی برایش بود.

* همانقدر مقابل ازبکستان خوش شانس بودیم برابر لبنان بدشانس بودیم

کی روش در پاسخ به این سوال که با خوش شانسی ازبکستان را در دیدار رفت بردیم، گفت: موافقم که شانس هم بخشی از بازی است و ولی همانقدر که در این بازی شانس آوردیم در دیدار با لبنان بدشانس بودیم. البته خوش شانسی به تنهایی نمی تواند عامل برتری و پیروزی باشد و تمرکز لازم را در آن بازی داشتیم و روحیه خوبی هم داشتیم و با از خودگذشتگی و ایمان پیروز شدیم. تیم های بزرگ انگیزه جنگجویانه  را از ابتدای بازی تا آخر بازی حفظ می کنند و شانس نیز از افراد سختکوش حمایت می کند. در زندگی ام یاد گرفته ام هر چقدر بیشتر تلاش کنی شانس هم به شما کمک می کند. به بازیکنانم ایمان دارم و آنها سراسر انگیزه و اشتیاق هستند.

کی روش در مورد نظر سنجی برنامه 90 که نتیجه بازی ایران و ازبکستان را سوال کرده بود گفت: من هم قطعا به گزینه پیروزی ایران برابر ازبکستان رای می دهم.

*پولادی مشکلی برای بازی ندارد

مهرداد پولادی برای بازی مقابل ازبکستان مشکلی ندارد البته مشکل دستش به طور کامل حل نشده است. برای ترکیب تیم هم گزینه های مختلفی داریم و دهنوی و یعقوب کریمی عملکرد خوبی داشتند و تمام مسایل برای اینکه چه کسانی در ترکیب تیم حضور داشته باشند به شرایط بازی برمی گردد. محمد قاضی هم مصدوم شده است اما عباسفرد به تیم ملی اضافه شده که در بازی های هوایی خوب بازی می کند.

*مردم با پرچم ایران به ورزشگاه بیایند

معتقدم ازبکستان تیم خوبی است که شروع بدی در این مسابقات داشته است و آنها یکی از سخت ترین حریفان ما در این بازی هستند.نوع فوتبال ازبکستان با کره متفاوت است و بیشتر آنها شبیه روس ها بازی می کنند اما ما با اطمینان و اعتماد به نفس چهارشنبه شب نتیجه لازم را برابر ازبکستان به دست می آوریم و شک نکنید به بازیکن شماره 12 که همان تماشاگران هستند نیاز داریم تا ورزشگاه را پر کنند و با پرچم ایران تیم ملی راحمایت کنند.

* کفاشیان به دنبال پرداخت مطالباتم است

وی در مورد پرداخت نشدن مطالباتش از سوی فدراسیون فوتبال گفت: کفاشیان و هیئت رئیسه به دنبال پرداخت مطالباتم هستند اما اکنون فقط بازی با ازبکستان برایمان خیلی مهم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)