پرسپولیس نیوز :  کارلوس کی روش درحالی که جوابی از سوی سرمربی پرسپولیس دریافت نمی کند چهارمین بیانیه خودش را روی فیس بوک منتشر کرد و بار دیگر خواهان عذرخواهی برانکو شد.

 پس از اولین بیانیه کی روش با مضمون تشبیه فعالان فوتبال ایران به گرگ ، مار و عقرب، سه بیانیه بعدی او در فیس بوک با محوریت تقاضا برای عذرخواهی سرمربی پرسپولیس منتشر شده است.

او ابتدا اولین بیانیه اش را یکشنبه شب در فیس بوک منتشر کرد، فردایش یک مصاحبه در برابر دوربین های تلویزیونی انجام داد و اردوی های تیم ملی را تعطیل کرد، ظهر سه شنبه دومین بیانیه اش را در فیس بوک منتشر کرد، ۲ نیمه شب چهارشنبه بیانیه بعدی را روی فیس بوک قرار داد، همین روز مصاحبه بلندبالایی با یک روزنامه ورزشی انجام داد و حالا چهارشنبه شب چهارمین و آخرین بیانیه او روی فیس بوکش منتشر شده است.

تعداد حملات پیاپی او و مقابله اش با یک نفر در این فاصله کوتاه کم سابقه و حیرت انگیز است و کی روش در همه این بیانیه ها اصرار عجیبی دارد تا سرمربی پرسپولیس را به خاطر حرف هایش وادار به عذرخواهی کند.

او در این بیانیه ها به دکتر هراتیان مدیر مرکز ایفمارک و دشمنی هایی که به ادعای او این شخص با تیم ملی فوتبال داشته هم اشارات متعددی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)