مرجع خبری پرسپولیس : بررسی احتمال تغییرات پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات .


آنچه احتمال وقوعش از هر اتفاق ديگري قوي‌تر به نظر مي‌رسد كنار رفتن مديرعامل و تمامي اعضاي هيات مديره است. ناكامي‌هاي پرسپوليس در چند ماه اخير را نمي‌شود ناديده گرفت و به واسطه همين ناكامي‌ها بود كه شايعه بركناري دسته‌جمعي مديران باشگاه بر سر زبان‌ها افتاد و حتي دكتر سعيدلو يك بار بعد از شكست برابر پاس اشاره‌اي به اين مساله داشت. آنچه مشخص است اينكه در وقوع تغييرات مديريتي نمي‌توان شك كرد و به ظاهر اين تغيير شامل حال همه مديران خواهد شد نه فقط يك نفر. البته هيچ مسوولي از پرسپوليس حاضر به تاييد اين بركناري نيست و جالب‌تر اينكه خود عباس انصاري‌فرد بيش از همه به ماندنش اميدوار است. او با اطمينان از ابقاي خودش، جذب بازيكن را آغاز كرده و حالا به دنبال مربي است اما نزديكانش مي‌گويند كه مثل رييس هيات مديره، او هم رفتني است. درباره او همچنين مي‌شنويم كه رييس سازمان تربيت بدني خواهان بركناري‌اش نيست و شايد فصل آينده هم مديريت پرسپوليس در اختيار او باشد كه صحبت‌هاي اميدواركننده مهندس علي‌آبادي با انصاري‌فرد قبل از ديدار با پاس هم اين احتمال را تقويت مي‌كند.

اگر انصاري‌فرد بماند
در ميان همه شنيده‌هايي كه از قطعيت بركناري مديرعامل و تمام اعضاي هيات مديره حكايت دارد، شايعه ابقاي انصاري‌فرد هنوز به گوش مي‌رسد. حكم بركناري عباس انصاري‌فرد هنوز به تاييد رييس مجمع باشگاه نرسيده و اين احتمال وجود دارد كه در صورت پيروزي در ديدار تك حذفي هفته آينده ليگ قهرمانان، امضاي علي‌آبادي حكم مديريت انصاري‌فرد را تمديد كند كه در آن صورت حسين هدايتي بايد از چارت مديريتي باشگاه كنار برود و جاي خود را به رييس جديد- شايد دكتر علي سعيدلو- بدهد. آن‌وقت آقاي مديرعامل خيلي راحت مي‌تواند مقابل حاميان امروز هيات مديره بايستد و براي ماندن‌شان شرط بگذارد. چند وقتي است از باشگاه خبر مي‌رسد كه عباس انصاري‌فرد تمايلي به حفظ ستاره‌هاي محبوب هدايتي ندارد و در صحبت‌هاي خصوصي‌اش گفته كه اگر در پرسپوليس ماندني شود، قرارداد علي كريمي، عليرضا نيكبخت، رحمان رضايي و مازيار زارع را تمديد نخواهد كرد. گرچه از همين حالا مي‌شود پيش‌بيني كرد كه اگر فصل آينده حسين هدايتي نباشد و در عوض انصاري‌فرد ابقا شود، اين چهار بازيكن پيش از تصميم‌گيري باشگاه، همراه با چند سرخپوش ديگر پرسپوليس را ترك خواهند كرد. بازيكنان جديد را هم كه خود انصاري‌فرد جذب كرده و ماندنش مشكلي را به‌وجود نمي‌آورد. فقط مي‌ماند بحث استخدام سرمربي كه البته آقاي مدير بيكار ننشسته و همراه با معتمدانش در باشگاه، مشغول بررسي رزومه چند مربي تركيه‌اي و آلماني است تا مذاكرات را شروع كند. البته با اين توضيح كه او كوچكترين تمايلي به استفاده از مربيان ايراني ندارد و اگر بماند، بدون شك تا چند هفته ديگر يك خارجي تازه‌وارد جايگزين نلو وينگاداي پرتغالي خواهد شد.

اگر هدايتي بماند
ماندن حسين هدايتي هر چقدر دورنماي خوبي داشته باشد اما شكي نيست كه مشكلات امروز پرسپوليس را صد چندان خواهد كرد. هر چه باشد او به اندازه پولي كه خرج مي‌كند يا حداقل ادعايش را دارد مي‌خواهد تصميم‌گيرنده باشد و اين چيزي نيست كه انصاري‌فرد يا هر مدير ديگري آن‌را بپذيرد اما خب در عوض با تكيه به جيب‌هاي پر از پولش مي‌تواند تمديد قرارداد ستاره‌هاي پرسپوليس را تضمين كند. با ماندن او علي كريمي، عليرضا نيكبخت، رحمان رضايي، محسن خليلي و خيلي ديگر از سرخپوشاني كه ستاره هم نيستند بي دغدغه پاي قراردادهاي جديدشان را امضا خواهند كرد و بي شك چند ستاره نامدار ديگر هم سرخپوش مي‌شوند. آن‌وقت ديگر دغدغه اصلي رييس هيات مديره چيزي نخواهد بود جز آوردن يك مربي بزرگ با اسمي دهان پر كن. هدايتي بدش نمي‌آيد كه با جذب يك مربي نامدار اروپايي خودي نشان بدهد اما برخلاف مديرعامل، به نام‌هاي ايراني پشت نكرده و اتفاقا چند گزينه را هم مد نظر دارد. اولين مربي ايراني كه نامش از جانب هدايتي مطرح شد علي دايي بود كه اگرچه به بهانه اينكه سرمربيگري پرسپوليس برايش زود است، با مخالفت مديرعامل روبه‌رو شد اما آقاي رييس هنوز به اين نام فكر مي‌كند. در اين ميان از حميد استيلي هم صحبت به ميان آمد و هنوز تلاش‌هايي براي نزديك‌تر كردن او به هدايتي انجام مي‌شود اما همه چيز پنهاني است و مسكوت.
با ماندن حسين هدايتي از نام علي پروين هم به سادگي نمي‌شود گذشت. رييس هيات مديره از مدت‌ها قبل تلاش براي بازگرداندن پروين را آغاز كرده و اگر در پرسپوليس ماندني شود، شكي نيست كه يك سمت تازه به علي پروين هديه خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)