پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لخویا تازه قهرمان شده و قدرت زیادی دارد اما ما هم می‌خواهیم از بازی با این تیم با امتیاز خارج شویم.

فرناندو گابریل در مورد شرایط پرسپولیس پیش از بازی چهارشنبه این تیم مقابل لخویای قطر در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار مشکلی با لخویا داریم. این تیم به تازگی قهرمان لیگ قطر شده است و قدرت زیادی دارد اما ما هم می‌خواهیم از این بازی با امتیاز خارج شویم.

وی ادامه داد: شانس خوبی برای صعود به عنوان تیم اول گروه داریم و تمام هدف بازیکنان این است که این اتفاق حتماً رخ دهد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش هم خاطرنشان کرد: مصدومیتم برطرف شده و دلیل اینکه از گارد استفاده می‌کنم برای اطمینان بیشتر است. این گارد من را اذیت نمی‌کند و اتفاقاً چون قرمز است آن را دوست دارم!

گابریل در مورد اینکه شنیده می‌شود فقط چیزی حدود سه هزار دلار از باشگاه پرسپولیس دریافتی داشته است، گفت: نمی‌توانم در مورد مبلغ دقیق دریافتی‌ام صحبت کنم اما پول کمی از باشگاه دریافت کرده‌ام.

وی در خصوص شرایط بد پرسپولیس در لیگ برتر عنوان کرد: مسلماً اگر تمرکز خود را حفظ کنیم می‌توانیم در چهار بازی آینده بیشترین امتیاز را بگیریم و کمی در جدول بالا بیاییم.

هافبک پرسپولیس درباره ناراحتی و حرکتی که پس از تعویض شدنش در بازی پرسپولیس و سپاهان انجام داد، اظهار داشت: طبیعتاً هر بازیکنی از تعویض شدن ناراحت می‌شود، اما من هیچ ناراحتی و اعتراضی به کادر فنی ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)