پرسپولیس نیوز :  هافبک جدید برزیلی پرسپولیس گفت: «اگر بتوانم می‌خواهم با گلزنی به پرسپولیس کمک کنم البته بیشتر دوست دارم با پاس‌های خوب دیگر بازیکنان را در شرایط گلزنی قرار دهم.»

فرناندو گابریل هنوز نیامده از الان برای استقلالی‌ها کری می‌‌خواند. گابریل که از این هفته می‌تواند مقابل ملوان بازی کند عقیده دارد پرسپولیس خوب بازی می‌کند ولی در عین حال به کمی شانس احتیاج دارد.

 * بالاخره پرسپولیسی شدی؟

– بله متاسفانه یک مشکلی از باشگاه سابق من وجود داشت که در صدور ITC خودداری می‌کردند که خدا را شکر این موضوع روز گذشته حل شد و از این هفته در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

* پرسپولیس را چقدر می‌شناسی؟

– خب قبل از اینکه به ایران بیایم شناختی از پرسپولیس نداشتم فقط به من گفته بودند که باید در تیم بزرگی بازی کنم اما از وقتی که به ایران آمدم و به باشگاه پرسپولیس رفتم تازه فهمیدم که قرار است در چه تیمی بازی کنم.

 * و حالا در این مدت چقدر شناخت پیدا کردی؟

– پرسپولیس تیم بزرگی است و هوادارهای زیادی دارد. در کنار این مسایل جو خیلی خوبی در تیم حاکم است و از اینکه در این تیم قرار است بازی کنم بسیار خوشحال هستم.

 * بازی با ذوب‌آهن را دیدی؟

– بله متاسفانه ما خیلی بدشانس بودیم در حالی که پرسپولیس موقعیت‌های زیادی داشت اما این ذوب‌آهن بود که از تنها موقعیتش استفاده کرد و گل زد. من معتقدم اگر کمی شانس داشتیم می‌توانستیم بازی را ببریم.

 * مقابل ملوان بازی خواهی کرد؟

– نمی‌دانم ولی من آماده‌ام که بازی کنم. این موضوع به صلاحدید مربی بستگی دارد ولی اگر بازی کنم مطمئن باشید بهترین بازی‌ام را انجام می‌دهم.

 * پرسپولیس شرایط خوبی ندارد فکر می‌کنی ملوان را بتوانید شکست دهید؟

– شما شک نکنید روزهای خوب پرسپولیس از بازی ملوان شروع می‌شود.

* تو چقدر می‌توانی کمک کنی؟

– من در زدن ضربه کاشته تخصص خاصی دارم اگر چنین ضربه‌ای به دست بیاوریم مطمئن باشید که با زدن گل از روی این ضربه به تیم کمک خواهم کرد.

 * پس گلزن هم هستی؟

– بله اگر بتوانم می‌خواهم با گلزنی به پرسپولیس کمک کنم البته بیشتر دوست دارم با پاس‌های خوب دیگر بازیکنان را در شرایط گلزنی قرار دهم. البته با تمام این اوصاف زیاد گل زدن من مهم نیست بلکه برد تیم مهم است.

 * خبر داری که مهم‌ترین بازی پرسپولیس کدام است و آیا قول گلزنی در این بازی می‌دهی؟

– بله شنیده‌ام که مهم‌ترین بازی پرسپولیس مقابل استقلال است. برای همین دوست دارم که در این بازی گل بزنم و قول می‌دهم که با گلزنی هواداران را خوشحال کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)